اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رونمایی از کتاب «بی‌سواد نباشیم» اثر مهدی رضی

در راستای ترویج فرهنگ سواد رسانه‌ای در جامعه، کتاب «بی‌سواد نباشیم» اثر مهدی رضی چاپ و رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «بی‌سواد نباشیم» اثر مهدی رضی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در حاشیه یادواره شهدای رسانه که به میزبانی رسانه‌های ورزشی و باشگاه رسانه ورزش مازندران برگزار شد، از کتاب «بی‌سواد نباشیم» اثری از «مهدی رضی» رونمایی شد.

این کتاب که در خصوص موضوعات مختلف پیرامون علم رسانه و بحث مهم سواد رسانه‌ای تهیه و تنظیم شده، در بخش‌های مختلف و در چند فصل به توضیحات لازم در خصوص اهمیت داشتن سواد رسانه‌ای می‌پردازد.

کتاب «بی‌سواد نباشیم» در رده‌های سنی مختلفی قابل درک است و دانش آموزان، دانشجویان، مدیران و مخصوصا خانواده‌ها با خواندن این کتاب، به تقویت سواد رسانه‌ای کمک شایانی خواهد کرد. 

«مهدی رضی» به‌عنوان نویسنده این کتاب، خبرنگار خبرگزاری فارس است و مدیرمسؤولی رسانه‌های مازنداسپرت و گروه خبری توپ‌پُر را در کارنامه رسانه‌ای خود دارد و بیش از یک دهه در حوزه روابط عمومی نیز مشغول به فعالیت می‌باشد.

پیش از این نیز، کتاب‌ «پیشونی» در خصوص اهمیت علم روابط عمومی و کتاب «دوای عام» در خصوص اهمیت ترویج ورزش همگانی در جامعه، کتاب‌هایی بود که با نویسندگی مهدی رضی به چاپ رسیده است.

این کتاب با حضور سردار اباذری جانباز و یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و عبدالمهدی حق شناس مسوول بسیج رسانه سپاه کربلا و جمعی از ورزشی‌ها و اهالی رسانه رونمایی شد.

به گزارش فارس، کتاب «بی‌سواد نباشیم» که در خصوص اهمیت سواد رسانه‌ای در جامعه امروزی نوشته شد و در مراسم یادواره شهدای رسانه رونمایی گردید، در این مراسم مورد استقبال حاضرین نیز قرار گرفت.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول