اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تولیدکنندگان حساب‌های خود را به بانک‌های خراسان‌شمالی منتقل کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: هیچ تولیدکننده‌ای را در مسیر تولید استان تنها نخواهیم گذاشت و تولیدکنندگان نیز با ایجاد حساب در بانک‌های استان برای حمایت از توسعه و رونق استان تأثیرگذار باشند.

تولیدکنندگان حساب‌های خود را به بانک‌های خراسان‌شمالی منتقل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان‌شمالی، ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: تنها راهکار برای تأمین مالی واحدهای تولیدی دریافت تسهیلات از بانک‌ها نیست و تولیدکنندگان و مدیران استانی نسبت به توسعه سایر راهکارهای تأمین مالی غیربانکی توجه داشته باشند.

وی گفت: نهادها و دستگاه‌های متولی در حوزه اقتصادی استان نسبت به آموزش و آشنایی بیشتر تولیدکنندگان با سایر ابزارهای تأمین مالی غیربانکی توجه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: استفاده از سایر ظرفیت‌ها، بازاریابی، جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در تولید و صادرات و روش‌های متعدد بر اساس نوع و شرایط هر یک از طرح‌های تولید از جمله راهکارهایی برای گره‌گشایی از مشکل تولیدکنندگان است.

وی در خصوص اهمیت نظارت بر اثربخشی تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: بررسی و نظارت بر اثرگذاری مناسب تسهیلات اعطایی برای تولیدکنندگان و تحقق اهداف اشتغال‌زایی و تولیدی، مسئله مهمی است تا شاهد خروجی‌های مطلوب پروژه‌ها باشیم و بررسی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از مدیران استانی خواست تا بازدیدهای دوره‌ای از روند تولید و پیشرفت طرح‌های تولیدی در استان داشته باشند.

فخر موحدی اضافه کرد: علاوه بر حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان، در خصوص طرح‌هایی که در سال‌های گذشته تسهیلات به آنها پرداخت شده، بازپرداخت تسهیلات و بازگشت ارزش‌افزوده این واحدها به استان توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌ها نظارت بیشتر بر طرح‌های تولیدی داشته باشند و تولیدکنندگان نیز با کار کارشناسی و تدابیر و دقت لازم در این مسیر قدم بردارند تا دچار مشکل نشوند؛ چراکه طرح‌های تولیدی بدون توجیه اقتصادی هم برای تولیدکننده و هم برای استان بار منفی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه هیچ تولیدکننده‌ای را در مسیر تولید استان تنها نخواهیم گذاشت و استاندار نیز همواره بر این موضوع تأکید دارند، عنوان کرد: تولیدکنندگان نیز با ایجاد ارزش‌افزوده، ایجاد حساب در بانک‌های استان و آوردن گردش مالی حساب‌های خود به استان و... برای حمایت از توسعه و رونق استان تأثیرگذار باشند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول