اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

غرس درخت به یاد مقاومت مردم غزه در آشتیان

طی مراسمی با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور چند نهال زیتون به عنوان نماد مقاومت در آشتیان غرس شد.

غرس درخت به یاد مقاومت مردم غزه در آشتیان

به گزارش خبرگزاری فارس از آشتیان، پویش صبح زیتون در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار مرکزی و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مرکز جامعه المصطفی العالمیه شهر آشتیان اجرا شد.

در این پویش چند اصله نهال زیتون به عنوان نماد صلح و به یاد مقاومت مردم قهرمان غزه غرس شد.

 رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  در این آیین با اشاره به مواجه جهان با ۳۴ چالش گفت: تغییر اقلیم، کمبود آب به ویژه آب شیرین، بیان‌زایی و کمبود فضای سبز از جدی‌ترین‌ چالش‌های جهان امروز است.

محمدحسن نامی بیان کرد: درپی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه فضای سبز کاشت یک میلیارد درخت مثمر ظرف 4 سال در کشور برنامه‌ریزی شد که سهم هر سال ۲۵۰ اصله درخت است که در این طرح سهم استان مرکزی ظرف چهار سال ۱۶ میلیون اصله درخت و سهم امسال ۴ میلیون اصله است که معتقدیم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در استان این کار حتما انجام می‌شود.

نامی با بیان اینکه این درختان به یاد شهدا غرس می‌شود؛ تأکید کرد: اجرای کامل این طرح مورد تأکید است و مرتب بر روند انجام کار در سطح کشور نظارت می‌کنیم.

عبدالحسین محمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی نیز گفت: تاکنون  بیش از ۴ میلیون اصله نهال در نهالستان استان تولید شده است.

وی افزود: کاشت درختان گلدانی از ابتدای آذرماه آغاز می‌شود که تداوم خواهد داشت همچنین پویش مردمی بذر کاری در استان در حال اجرا است.

به گزارش محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  در سفری یک روزه به شهرستان آشتیان ضمن تجدید عهد با آرمان‌های شهدا در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی حضور خواهد یافت.

پایان پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول