اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تمدید مهلت زمان ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای مهلت زمان ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران سال ۱۴۰۲ را تمدید کرد.

تمدید مهلت زمان ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ ۱ آذرماه ۱۴۰۲ با توجه به اعلام سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا روز چهارشنبه ۸ آذرماه برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز شنبه ۱۱آذر ۱۴۰۲نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بنابراین متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول