اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه راه رزمندگان دفاع مقدس در مرزها توسط مرزبانان ادامه دارد، گفت: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس امروز در فرماندهی کل انتظامی حضور دارند و الگویی از ایثار، فداکاری، جهاد و ... برای همه کارکنان انتظامی هستند.

مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی انتظامی کشور پس از ورود به استان خوزستان در اردوگاه راهیان نور شهرستان آبادان در جمع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین حضور یافت و برای دانشجویان دانشگاه افسری تربیت پلیس خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت های جوانان بی ادعای ایران اسلامی را بازگو کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در دیدار با دانشجویان به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) در جنگ ۸ ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران پیروز شدند.

وی با بیان اینکه راه رزمندگان دفاع مقدس در مرزها توسط مرزبانان ادامه دارد، افزود: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس امروز در فرماندهی کل انتظامی حضور دارند و الگویی از ایثار، فداکاری، جهاد و ... برای همه کارکنان انتظامی هستند.

سردار گودرزی ادامه داد: آنچه دفاع مقدس ما را از سایر جنگ های طول تاریخ متمایز می کند، شور عشق و ایمانی است که دل های مجاهدان و رزمندگان ما را شعله ور می کرد، قدم هایی که در راه خدا و برای رضای او با دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه جهاد به حرکت درآمدند و اینک در استمرار این مجاهدت ها، به ندای مراد و ولی امر خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گفته و به مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی که هویت، ارزش و دین این ملت را نشانه گرفته است، برخاسته اند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در بخش دیگر سخنان خود به جایگاه ویژه شهدا در تأمین امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: راه شهدا ادامه دارد و تا آخرین نفس از مرزهای کشور حراست و پاسداری می کنیم و اجازه نمی دهیم دشمنان امنیت کشور ما را به خطر بیندازند.

وی تصریح کرد: بحمدالله امروز شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و مرزبانان غیور انتظامی، هیچ دشمنی جرات دست اندازی به آب و خاک ایران اسلامی را نخواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول