اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار ارتش یمن مسیر کشتی‌های اسرائیلی را تغییر داد

یک شرکت اسرائیلی فعال در زمینه حمل و نقل دریایی که اخیرا یکی از کشتی‌‌هایش توسط نیروهای یمنی هدف حمله قرار گرفت، اعلام کرد مسیر حرکت کشتی‌‌های خود را از دریای سرخ تغییر داده است.

هشدار ارتش یمن مسیر کشتی‌های اسرائیلی را تغییر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شرکت اسرائیلی«ZIM» فعال در زمینه حمل و نقل دریایی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد تصمیم گرفته است مسیر عبور کشتی‌های خود از کانال سوئز و دریای سرخ تغییر دهد.

این شرکت اسرائیلی علت این تصمیم‌ را اوضاع امنیتی در دریای سرخ اعلام کرد. شرکت زیم پس از آن این تصمیم را اتخاذ کرده که ارتش یمن اخیرا یکی از کشتی‌های این شرکت اسرائیلی را هدف حمله قرار داد.

ارتش یمن پیش از این اعلام کرده بود که به منظور حمایت از مردم فلسطین در برابر حملات اسرائیل، در صورت رویت هرگونه کشتی اسرائیلی آن را هدف حمله قرار خواهد داد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرده است تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل به غزه، حملات به کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد داشت.

ارتش یمن تاکنون علی‌رغم حمله موفقیت‌آمیز به یکی از کشتی‌های شرکت «زیم»، توانسته است کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» را توقیف و آن را به سواحل الحدیده (غرب یمن) هدایت کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول