اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضعف در برنامه‌های فرهنگی برازنده مدیر در تراز انقلاب نیست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ضعف در برنامه‌های فرهنگی برازنده مدیر در تراز انقلاب نیست.

ضعف در برنامه‌های فرهنگی برازنده مدیر در تراز انقلاب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعید شعبانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با وجود تمام سنگ‌اندازی‌ها، تحریم، تهدید و دروغ پردازی دشمنان رفیع بوده و دنیا غرب به آن معترف است.

وی اضافه کرد: پیروزی و موفقیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اسلامی مدیون شهدا و وامدار مردم با بصیرتی است که در عرصه‌های حساس و مهم همواره در میدان حاضر بوده و برای دفاع از کشور ایثارگری کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه نقش‌آفرینی ضعیف در برنامه‌های فرهنگی برازنده مدیر در تراز انقلاب نیست، افزود: قرارگاه فرهنگی در سپاه بیت‌المقدس راه‌اندازی شده و در بستر این قرارگاه، در تمام برنامه‌ها جهاد تبیین و نهضت امیدآفرینی به عنوان یک اولویت مهم دنبال می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هم با تاکید بر داشتن پیوست فرهنگی برای رویدادهای ویژه‌ گفت: نسل جوان و نوجوانی که عظمت دفاع مقدس را درک نکرده اند باید پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام سادات خاطرنشان کرد: حضور شهدای گمنام و برگزاری مراسم تشییع و تدفین آنها فرصت مغتنمی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های شهداست بعد از تدفین شهدا، یادمان شهدای گمنام به حال خود رها نشود.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج هم گفت: شهدای گرانقدر با نثار جان خود پیام عزت، کرامت، شرافت، استقامت، فداکاری و وفاداری را برای ملت به ارمغان گذاشتند.

وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی جان خود را به خداوند متعال تقدیم کردند و در مقابل مدال عزت و افتخار را از پروردگارشان دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از آیات قرآن به جایگاه شهدا اشاره شده است، گفت: شهادت یعنی اینکه افرادی بدون ترس و خوف در برابر دشمنان خدا حاضر شدند و جان خود را برای اهداف الهی فدا کردند.

به گفته ماموستا رستمی، شهدا با خون خود درخت امنیت و آرامش را آبیاری کردند و این آسایش و امنیت پایدار را که به امانت برای ما به ارث گذاشتند را باید پاس بداریم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان بهترین معامله را خداوند انجام دادند که در این معامله جان خود را به خداوند فروختند، تصریح کرد: خداوند نفس و جان شهدا را خرید و به آنها بشارت بهشت را داد.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: برای پاسداشت راه شهدا باید تمام تلاش خود را برای از بین بردن فقر و بیکاری و سایر مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه انجام دهیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول