اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می‌توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرسول جلالی مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان امروز اظهار کرد: بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، نقشی بی‌بدیل در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام داشته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در خط مقدم دفاع از کشور و ملت بوده‌اند، افزود: مکتب بسیجی، مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه‌های دینی و انقلابی، جوانان را به انسان‌های شایسته و متعهد تبدیل می‌کند و همچون مدرسه‌ای است که انسان‌ها را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد.

وی گفت: اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل حوادث، تهدیدات و ناملایمات است و هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

جلالی با بیان اینکه هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی جوانان و تربیت‌یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین جلوه‌گاه‌های تفکر بسیج بود و این عزیزان باعث شدند ایران اسلامی‌مان قدرتمند و استوار باقی بماند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان همچنین ادامه داد: خوشبختانه پس از این ایام درخشان نیز با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی در کشور عزیزمان سایه‌گستر بوده و استمرار خواهد داشت.

وی تأکید کرد: بی‌تردید برای رسیدن به قله مدنظر فرمانده معظم کل قوا، باید تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است، در کل جامعه جاری و ساری شود؛ تا بن‌بست‌ها را گشوده و قله‌های افتخار و عزت را فتح کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه فرا رسیدن هفته بسیج فرصتی دیگر است که نقش و اهمیت ساختار بسیج در بقاء، اقتدار و توسعه کشور تداعی شود، بیان داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) بسیج را مکتبی‌ترین و مردمی‌‌ترین نیروی مقاومت در جهان نامید، امروز شاهد بسط و گسترش این تفکر و این مکتب در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور یعنی در فلسطین و غزه هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در پایان گفت: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می‌توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول