اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۲۱ هزار واحد از مسکن مهرهای باقی‌مانده در خوزستان تکمیل می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود.

۲۱ هزار واحد از مسکن مهرهای باقی‌مانده در خوزستان تکمیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود بیات‌منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مسکن‌های مهر خوزستان اظهار کرد: خوزستان از نظر تعداد مسکن مهر باقیمانده در رتبه دوم کشور قرار دارد و بیشتر این واحدها با مشکلات حقوقی، زیرساختی و بحث‌هایی از جمله آورده مردم مواجه هستند.

وی با اشاره به وجود ۲۱ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده استان خوزستان بیان کرد: ساخت و تکمیل این واحدهای باقی‌مانده در استان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار داشته و وزارت راه و شهرسازی نیز بر این مسئله تاکید دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: از این تعداد واحد مسکن مهر باقی‌مانده در استان فقط حدود ۸ هزار واحد دارای متقاضی موثر هستند.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی تاکید دارد که تکمیل این واحدها در استان خوزستان تا پایان دولت به اتمام برسد و وضعیت همه این واحدهای مسکن مهر خوزستان تعیین تکلیف شود زیرا این طرح یک سرمایه ملی است و باید به سرانجام برسد.

بیات‌منش ادامه داد: کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل پروژه مسکن مهر خوزستان تشکیل شده و با همکاری دیگر دستگاه‌ها و بانک‌ها جلساتی در حال برگزاری است تا بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به تکمیل واحدهای باقی‌مانده و تعیین تکلیف این واحدها در استان اقدام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به تزریق منابع مالی به این پروژه، تلاش داریم تا پایان سال آینده همه زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر باقی‌مانده در استان را تکمیل کنیم.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول