اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توقیف نیسان آبی حامل ۵تن چوب جنگلی قاچاق در نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری قاچاقچیان چوب جنگلی و توقیف نیسان آبی حامل ۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

توقیف نیسان آبی حامل ۵تن چوب جنگلی قاچاق در نور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد امینی اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان نور در مسیر حوزه استحفاظی به پنج خودروی حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری عوامل منابع طبیعی شهرستان سه دستگاه خودروی نیسان  و یک دستگاه وانت و یک دستگاه کامیونت حامل چوب جنگلی را که در محور اصلی در حال تردد بودند را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودروهای مورد نظر، در بازرسی از آنها ۵ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان نور برداشت شده بود،کشف کردند.

امینی با بیان اینکه چوب‌های جنگلی کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان نور تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعاً به پلیس۱۱۰۱ثس اطلاع دهند.

*اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح محله محور شهرستان نکا 

قاسم عزیزی در تشریح این خبر، اعلام کرد: با هدف افزایش امنیت و آرامش در محلات، مبارزه با سارقان، برخورد با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در اجرای این طرح ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری ۱۷ سارق و کشف یک کیلوگرم مواد مخدر گردیدند.

وی از دستگیری ۱۴ مجلوب فراری،کشف ۲۰ فقره سرقت وتوقیف ۲۲ دستگاه خودرو  در آن شهرستان نیز خبر داد .

عزیزی در پایان با بیان اینکه برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان رسالت اصلی و ماموریت ذاتی پلیس است از شهروندان خواست: در برخورد با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری 

عبدالله حسن‌زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی رودپی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی رودپی این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی دو متهم سابقه دار در امر سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ساری و حوزه فرح آبادساری اعتراف کردند، گفت: طی بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

وی بیان داشت: بنابر اعلام نظر کارشناسی ارزش اقلام سرقتی ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

حسن زاده یاد آور شد: متهمان که از افراد سابقه دار نیز می باشند که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول