اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ملی‌پوش اصفهانی: اولین‌بار بود به دیدار رهبری می‌رفتم و حس و حال خوبی داشتم

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان از حس و حال اولین حضورش در دیدار با رهبری گفت.

ملی‌پوش اصفهانی: اولین‌بار بود به دیدار رهبری می‌رفتم و حس و حال خوبی داشتم

سمیه رحیمی، ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص دیدار با رهبری اظهار داشت: اولین‌بار بود در این جمع حضور داشتم و به دیدار رهبری می‌رفتم و حس و حال خوبی داشتم؛ خوشحال بودم که لیاقت پیدا کرده بودم که جایی باشم که خیلی‌ها آرزوی حضور در آن‌جا را دارند.

وی ادامه داد: رهبری از مدال‌آوران که اتفاقات قشنگی رقم زده بودند و با حجاب اسلامی مسابقه داده یا بعد از کسب مدال دست به دعا برداشته و پرچم ایران را بوسیده بودند، تقدیر و تشکر کردند.

رحیمی تصریح کرد: همچنین یک نماینده از ورزشکاران خانم و آقا در مورد مشکلات ورزشکاران و حمایت‌های لازم در زمینه‌های مختلف صحبت کردند که رهبری قول پیگیری دادند.

ملی‌پوش اصفهان تیراندازی با کمان در مورد افتخاراتی که در سال اخیر کسب کرده، گفت: در سال اخیر سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کردم، همچنین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مدال نقره گرفتم.

وی یادآور شد: پارالمپیک پاریس را پیش رو دارم که برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ام تا با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شوم و بتوانم خوش‌رنگ‌ترین مدال را به دست بیاورم.

رحیمی در پایان عنوان داشت: متأهل هستم و فرزند دارم، انتظار دارم هم در خانه مسؤولیت همسری و مادری را به خوبی ایفا کنم و هم در ورزش قهرمانی برای کشورم افتخارآفرینی کنم و نتیجه خوبی بگیرم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول