اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بررسی اصلاح تعداد اقلام و وزن ترخیصی کالای ملوانی در بوشهر

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: اصلاح 59 قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار 60 تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی در نشست با لنج‌داران شهرستان‌های گناوه و دیلم مطرح شد.

بررسی اصلاح تعداد اقلام و وزن ترخیصی کالای ملوانی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست با مرزنشینان و لنج‌داران شهرستان‌های گناوه و دیلم و بازدید از گمرک این مناطق، اظهار داشت: در این نشست مشکلات مصوبه جدید کالای همراه ملوان از سوی لنج‌داران مطرح شد که مجموعه استان نهایت تلاش و پیگیری در راستای رفع موانع و جلب رضایت مرزنشینان استان بوشهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون و با تلاش مستمر استاندار بوشهر، یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دولت ساماندهی کالای همراه ملوان بوده است تا نگرانی لنج‌داران در این زمینه برطرف شود.

پورات گفت: با تلاش و پیگیری‌های مکرر استاندار بوشهر اخیراً سفر اول لنج‌داران استان در راستای حمایت از معیشت مرزنشینان استان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در راستای ساماندهی کالای همراه ملوان همواره در تلاش است که با دقت و بدون ایجاد آسیب به مرزنشینان در خصوص ته‌لنجی نظم و ساماندهی لازم را انجام دهد و در تمامی بخش‌های این موضوع، نظرات و مسائل لنج‌داران و مرزنشینان استان بوشهر را مد نظر قرار خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: اصلاح 59 قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار 60 تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی از جمله موارد مطرح شده در نشست با لنج‌داران شهرستان‌های گناوه و دیلم بود.

وی بیان کرد: در پایان نشست با لنج‌داران به صورت میدانی و با حضور خود لنج‌داران برای بررسی جزئیات از گمرک بنادر گناوه و دیلم بازدید شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول