اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جاده خراسان‌شمالی به شمال بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: محور چمن بید - جنگل گلستان در محدوده دیوار سنگی که طی سیلاب اخیر خسارت دیده بود بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

جاده خراسان‌شمالی به شمال بازگشایی شد

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان به طول ۵۰۰ متر به پایان رسید و نصب علائم ایمنی و خط کشی محور نیز انجام شد.

وی گفت: برای بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان ۵۰۰ تن آسفالت و حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی زیرسازی، هدایت آب های سطحی و ... محور مذکور به صورت امانی اجرا شده است، افزود: بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی احداث دریواسیون در سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان توسط تیم راهداری استان اجرا شد.

وی به اجرای عملیات راکفیل به طول ۵ هزار متر مکعب اشاره کرد و ادامه داد: همچنین ۲ هزار مترمکعب از نخاله های به جا مانده از سیلاب پاکسازی شده و زیر اساس در طول ۴۵۰ متر و به میزان ۵۰۰ مترمکعب اجرا شده است.

این مقام مسئول، حریم زنی و پروفیله کردن مسیر را به طول ۵ هزار متر برشمرد و تصریح کرد: ۵۰۰ متر مکعب پیکورزنی و دیوار ساحلی واژگون شده توسط سیل در بستر رودخانه و اصلاح مسیل رودخانه از جمله اقدامات دیگر در این محور است.

مشتری افزود: ۵۰ راهدار و ۳۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین طی این مدت برای بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان فعالیت کردند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول