اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

500 خدمت رایگان توسط جهادگران اصناف قم ارائه شد

مسئول سازندگی بسیج اصناف استان قم از ارائه بیش از 500 نوع خدمت تخصصی رایگان در سیزدهمین کاروان جهادی خدمت‌رسانی بسیج اصناف و بازاریان، به مردم مناطق کم برخوردار استان در راستای رزمایش جهادگران فاطمی3 خبر داد.

500 خدمت رایگان توسط جهادگران اصناف قم ارائه شد

حسین درخشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: کاروان جهادی تخصصی بسیج اصناف و بازاریان استان قم با اعزام به مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان، انواع خدمات رایگان را برای مردم توسط ۱۸ گروه جهادی تخصصی و همکاری قرارگاه عملیات جهادی حضرت معصومه(س) ارائه کرد.

وی اظهار کرد: در این کاروان جهادی انواع لوازم خانگی خانواده‌های کم‌برخوردار قم همچون تلویزیون، یخچال، ماشین لباس شویی، چرخ گوشت، جارو برقی، چرخ خیاطی، اتو، پکیج، بخاری، اجاق گاز و... تعمیر و سرویس شد.  

مسئول سازندگی بسیج اصناف استان قم با بیان اینکه کاروان جهادی اصناف در راستای رزمایش جهادگران فاطمی3 برپا شد، افزود: گروه‌های جهادی اصناف برخی از خدمات که قابل انجام شدن در مسجد را داشته باشد، در محل انجام می‌دهند ولی اگر لوازم خانگی باشد که حمل و نقل آنها دشوار است، جهادگران به صورت خود جوش در منازل حاضر می‌شوند و تعمیر و سرویس لوازم خانواده‌های نیازمند را انجام می‌دهند. 

وی با اشاره به ارائه بیش از 500 نوع خدمت تخصصی در این کاروان جهادی، اضافه کرد: برپایی غرفه آرایشگاه مردانه، میز مشاوره املاک و مستغلات، عکاسی صلواتی برادران و خواهران، تعمیر کامپیوتر، ارائه خدمات نرم افزاری، تعمیر و سرویس تلفن همراه از دیگر خدماتی بود که در کاروان خدمت‌رسانی جهادگران بسیج اصناف ارائه شد. 

درخشان مطرح کرد: این خدمت ما بر اساس کلام مقام معظم رهبری است که فرمودند خدمت خالصانه به مردم داشته باشید؛ بسیج اصناف سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، در هر نقطه از استان قم خدمت خالصانه و رایگان برای عزیزان نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت، بدسرپرست و بی‌سرپرست دارد. 

وی گفت: امروز که ما در جنگ نرم قرار داریم و دشمن نمی‌تواند نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، این کاسبان جهادی کمک به فقرا و نیازمندان را ادامه راه شهدا می‌دانند و مخلصانه خدمت‌رسانی می‌کنند؛ گاهی پیش می‌آید که کاسبان زیادی از ما گله می‌کنند که چرا به ما کار کمی می‌دهید و کار بیشتری به ما بدهید تا بتوانیم با جان و دل به مردم عزیزمان خدمت کنیم. 

مسئول کاروان جهادی بسیج اصناف قم ابراز کرد: روحیه جهادی یعنی اینکه من مغازه‌ام را ببندم و فقط به دنبال کسب درآمد نباشم بلکه خدمت به مردم را در رأس کار خود قرار دهم؛ شکر خدا جهادگران اصناف و بازاری قم به خوبی این مطلب را درک کرده‌اند و در طول سال در مسیر محرومیت‌زدایی قدم برمی‌دارند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته، ۱۲ کاروان بسیج اصناف راه اندازی شده و جهادگران به صورت ماهانه به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند؛ تقریبا در هر کاروان بیش از ۴۰۰ میلیون تومان خدمات رایگان برای قشر کم درآمد و محروم جامعه ارائه می‌شود.

پایان پیام/78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول