اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

پرداخت ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلام

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، شامگاه دوشنبه ۶ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

مرادی بیان کرد: این تسهیلات در زمینه های مختلفی همچون خدمات حمایتی، مسکن، اشتغال، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین و خدمات فرهنگی بوده که به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر داده شده است.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده، بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال در زمینه کارگشایی و خدمات حمایتی بوده که به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در راستای برنامه توانمندسازی کمیته امداد، حدود ۲۳ درصد از این تسهیلات به مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد ریال نیز در زمینه های اشتغال زایی به بیش از ۳۵۰ متقاضی جویای کار پرداخت شده است.

مرادی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تعمیرات و تأمین مسکن به حدود ۱۴۰ نفر، پرداخت کمک هزینه سفر عتبات عالیات و اربعین به بیش از ۵۰۰ نفر و پرداخت کمک هزینه های تحصیلی به بیش از ۲۳۰ نفر از جمله دیگر تسهیلات پرداختی به نیازمندان این استان در این مدت بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۶۷ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول