اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جذب ۴۴ پزشک متخصص و فوق‌تخصص جدید در کهگیلویه و بویراحمد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۴ پزشک متخصص و فوق‌تخصص جدید در استان جذب و توزیع شد.

جذب ۴۴  پزشک متخصص و فوق‌تخصص جدید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود شهامت در جمع خبرنگاران از توزیع ۴۴ پزشک متخصص و فوق‌تخصص جدید در استان خبر داد و گفت: اضافه شدن متخصصین نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۵۰ متخصص و فوق تخصص در سطح استان به مردم ارائه خدمات می کردند که به ۴۰۰ نفر افزایش پیدا کردند.

وی بیان کرد: مشکل کمبود پزشک در سه شهرستان بزرگ استان جبران شد و در سایر شهرستان‌ها دنبال افزایش تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص و رفع مشکل کمبود پزشک هستیم.

این مسوول با بیان اینکه پزشکان جدید با تنوع تخصصی در استان جذب شدند، گفت: علی‌رغم جذب پزشکان در تخصص‌های مختلف اما در رشته‌های بیهوشی، رادیولوژی، مغز و اعصاب و طب اورژانس با کمبود پزشک مواجه هستیم و این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

شهامت در خصوص مشکل سامانه نوبت دهی اینترنتی گفت: در آینده نزدیک مشکل نوبت‌‌دهی اینترنتی رفع می‌شود و نوبت‌دهی اینترنتی را از تمرکز در مرکب استان خارج و با معرفی کافی‌نت‌های مورد تایید دانشگاه‌ها، در سایر شهرستان‌ها انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول