اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

4 انتصاب جدید در شبکه‌های رسانه ملی

مدیر شبکه مستند در حکمی محمد بیطرف را به سمت مدیر طرح و برنامه این شبکه منصوب کرد. همنچنین قائم مقام جدید شبکه تهران، مشاور هنری مدیر شبکه و دبیر ستاد انتخابات شبکه تهران نیز منصوب شدند.

4 انتصاب جدید در شبکه‌های رسانه ملی

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور محمد جلیل آل امین قائم مقام رئیس مرکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، حسین زارع زاده مدیر شبکه و دیگر مدیران شبکه مستند، مدیر جدید طرح و برنامه این شبکه معرفی شد. 

در این مراسم حسین زارع زاده با قدردانی از تلاش‌های سعید صفار در شبکه مستند طی حکمی محمد بیطرف را به سمت «مدیر طرح و برنامه شبکه مستند» منصوب کرد. 

در حکم مدیر شبکه مستند سیما برای محمد بیطرف آمده است: «نظر به حسن سوابق و تعهد جناب عالی به موجب این حکم به سمت «مدیر طرح و برنامه شبکه مستند» منصوب می‌شوید؛ امید است  تمام توان خود را در جهت پیشبرد اهداف شبکه و ماموریت‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به کار گیرید».

مدیر شبکه مستند همچنین بیطرف را مکلف کرد که در راستای سیاست‌های تحولی سازمان صداوسیما و در جهت غنی تر کردن برنامه‌های شبکه مستند و همچنین برنامه ریزی برای تولید برنامه‌ در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت گام بردارد.

همچنین مراسم تکریم و معارفه «قائم مقام شبکه تهران سیما، معارفه مشاور هنری مدیر شبکه و دبیر ستاد انتخابات شبکه تهران سیما» با حضور مدیران شبکه تهران سیما برگزار شد.

محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما، ضمن تقدیر از تلاش‌های مهدی کریمی زارچی، مرتضی جاسبی را به عنوان قائم مقام مدیر شبکه تهران سیما منصوب کرد. وی همچنین امیر حسین خرمشاهی و مهدی مهدیقلی را به ترتیب به عنوان مشاور امور هنری مدیر شبکه تهران سیما و دبیر ستاد انتخابات شبکه تهران سیما منصوب کرد.

مدیر شبکه تهران در حکم انتصاب دبیر ستاد انتخابات شبکه تهران سیما به توجه جدی تولیدات شبکه به چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو، نظارت کامل بر برنامه‌های انتخاباتی با همکاری مدیران گروه‌های برنامه ساز، حضور موثر در جلسات ستاد انتخابات سازمان و ستاد انتخابات استان تهران، ایجاد ساز و کار مناسب جهت انعکاس بیش از پیش شهرستان‌های تهران تاکید کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول