اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درخواست کوبا برای مجازات رژیم صهیونیستی برای حملات به سوریه

ئزیر خارجه کوبا تداوم حملات غیرقانونی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به اهداف مختلف در سوریه را شدیداً محکوم کرد.

درخواست کوبا برای مجازات رژیم صهیونیستی برای حملات به سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حمله تجاوزکارانه جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به خاک سوریه و فرودگاه بین‌المللی دمشق در روز یکشنبه، با واکنش تند دولت کوبا همراه شد.

«برونو ادواردو رودریگز پاریلا» وزیر امور خارجه کوبا امروز (دوشنبه) تداوم حملات غیرقانونی و متجاوزانه رژیم جعلی صهیونیستی به اهداف مختلف در سوریه را شدیداً محکوم کرد.

رودریگز در این‌باره گفت: «کوبا بمباران‌های مکرر اسرائیل علیه سوریه به ویژه فرودگاه دمشق، که نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حاکمیت آن کشور است را به شدت محکوم می‌کند».

وی طی بیانیه‌ای در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» ضمن درخواست مجازات رژیم صهیونیستی، نوشت: «معافیت تنبیهی که اسرائیل با استفاده از آن عمل می‌کند، باید پایان یابد».

روز یکشنبه بود که یک منبع نظامی در وزارت دفاع سوریه خبر داد که ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی، رژیم صهیونیستی، با شلیک چند فروند موشک از سمت جولان اشغالی، فرودگاه بین‌المللی دمشق و چند نقطه را در ریف دمشق هدف قرار داد. (جزئیات بیشتر)

رژیم صهیونیستی بارها به بهانه‌های واهی فرودگاه دمشق و مناطق مختلفی از سوریه را هدف حمله قرار داده است. دمشق نیز تأکید دارد که به این حملات پاسخ خواهد داد. البته در جریان عملیات طوفان الاقصی، چندین بار از خاک سوریه به مواضع صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی حملات راکتی صورت گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول