اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مدعی العموم به زیرسازی آسفالت محور خاکی گلمکان به گلبهار ورود کرد

شورای اسلامی شهر گلمکان اعلام کرد:که مدعی العموم به موضوع زیرسازی و آسفالت محور خاکی گلمکان به گلبهار ورود پیدا کرده است.

مدعی العموم به زیرسازی آسفالت محور خاکی گلمکان به گلبهار ورود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این پیام که دراختیار رسانه ها گذاشته شده آمده است: در پی مطالبه مردمی و اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر گلمکان مبنی بر برون رفت از وضعیت فعلی ، دادستان عمومی و انقلاب گلبهار به عنوان مدعی العموم به موضوع رها شدن وضعیت محور خاکی گلمکان به گلبهار در تقاطع آزاد راه ورود پیدا کرد.

شورای اسلامی شهر گلمکان اشاره کرده است که با ورود مدعی العموم کار زیرساخت بخشی از تقاطع که به دلیل ایجاد زیر گذر در آزاد راه چناران مشهد در محدوده گلمکان رها شده بود آغاز شده است. 

دراین پیام ابراز امیدواری شده است : با ورود دادستان باقیمانده ۲ کیلومتر مسیر آسفالت و زیرسازی شود .

گفته می شود با تکمیل ۲ کیلومتر باقیمانده مسیری ۲۶ کیلومتر گلمکان تا گلبهار به شش کیلو متر کاهش خواهد یافت. 

لازم به یاد آوری است در این زمینه فرماندار گلبهار، شهردار گلمکان، رییس و اعضای شورای شهر پیگیری و هماهنگی خوبی با دادستانی و شرکت ازاد راه های خراسان رضوی انجام داده اند.

فرماندارگلبهار نیزدر روزهای نخست ورود خود به شهرستان اولویت شهرستان را برون رفت شهرهای گلبهار و گلمکان در حوزه راه های مواصلاتی در اولویت قرار داده است 

امروز نیز درنشست شورای اسلامی شهر گلمکان از حرکت های روبه جلو فرماندار در ارتقاء شاخص ها درحوزه زیر ساختی و راه سازی تقدیر شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول