اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری همایش ۱۰۰۰ نفری «دختران حاج‌قاسم، رهروان زهرایی» در زرند

همایش یک‌هزار نفری دختران حاج‌قاسم، رهروان زهرایی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در زرند برگزار شد.

برگزاری همایش ۱۰۰۰ نفری «دختران حاج‌قاسم، رهروان زهرایی» در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در همایش یک‌هزار نفری دختران حاج‌قاسم، رهروان زهرایی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا علیهماالسلام گفت: بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان و دختران حضرت فاطمه زهرا(س) است و الگوگیری از این شخصیت بزرگ زنان را در مسیر سعادت دنیا و آخرت قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر از ارکان اساسی جوامع بشری‌ هستند و سلامت فکری و جسمی آنان است که می‌تواند سلامت آینده خانواده و جامعه را تضمین کند.

رضایی خاطرنشان کرد: نقش دانش‌آموزان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در دفاع از ولایت و پیروزی انقلاب اسلامی برجسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تأکید کرد: اوج این نقش آفرینی حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود که قشر دانش‌آموزان فداکارانه از انقلاب و کشور و ولایت و نظام دفاع کردند که تقدیم هزاران شهید دانش‌آموز مدال افتخار این جامعه هدف است.

 رضایی گفت: دانش‌آموزان هسته اصلی پیشرفت و امید آفرینی در جامعه هستند و هر مدرسه یک ایران آینده و عزت آفرین است و هر دانش‌آموز برای ساخت ایرانی قوی نقش کلیدی دارد.

وی به عملیات اخیر رزمندگان فلسطینی در غزه با عنوان طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: راه عزت و اقتدار مردم فلسطین در تداوم مبارزه و مقاومت مقابل جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دختران حاج‌قاسم باید راه و روش و منش ایشان را ادامه دهند و مکتب حاج‌قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول