اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لقمه‌های خانگی جهادی‌ها برای زباله‌گردها

مسوول گروه جهادی فداییان حضرت عباس (ع) زنجان با بیان اینکه برای برخی روستاهای که با تنش آبی مواجه بودند با تانکر آبرسانی کرده‌اند، گفت: تهیه لقمه‌های خانگی و توزیع آن در بین زبالگردها توسط جهاد گران این گروه انجام شده است.

لقمه‌های خانگی جهادی‌ها برای زباله‌گردها

سعید جعفری، مسوول گروه جهادی فداییان حضرت عباس(ع) زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه گروه جهادی فداییان حضرت عباس (ع) زنجان در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، محرومیت‌زدایی، کشاورزی، اجتماعی، جهاد تبیین و... ارائه خدمت می‌کند، اظهار داشت: در جهاد عمرانی ساخت، تعمیر و ترمیم منازل خانوار محروم و مساجد در روستاهای شهرستان زنجان، آبرسانی روستایی، رنگ‌آمیزی و تعمیرات مدارس، تعمیرات لوازم‌خانگی رایگان خانوار نیازمند و... از اقدامات انجام شده در حوزه عمران است.

مسئول گروه جهادی فداییان حضرت عباس(ع) زنجان به تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط گروه جهادی فدائیان حضرت عباس(ع) اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات سیاسی بین عامه مردم و مسئولان با حضور سخنرانان شاخص، تلاش در ترویج جهادگری، برگزاری نشست‌های بصیرت بین آحاد مردم با حضور خطیبان توانا و... از جمله فعالیت‌های انجام شده در جهاد تبیین در حوزه سیاسی است.

وی ادامه داد: ارایه خدمات در حوزه اشتغال‌زایی، ایجاد کارگاه تولید سنگ‌های مصنوعی و تزیینی، دکوری، خانگی، صنعتی، معرفی به شرکت‌های صنعتی در راستای اشتغال سرپرستان بخصوص خانوار نیازمند، ایجاد اشتغال‌های خانگی از قبیل قالیبافی و... از جمله مهم‌ترین اقدامات شاخص گروه جهادی حضرت عباس(ع) است.

 جعفری اضافه کرد: اجاره رایگان زمین کشاورزی به کشاورزان نیازمند در دو روستای زنجان و بیجار، معرفی برای اشتغال در گلخانه‌ها و زمین‌های کشاورزی اطراف شهر زنجان، احسان محصولات دو باغ به طور کامل برای نیازمندان و... از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی است.

مسوول گروه جهادی فداییان حضرت عباس (ع) زنجان با بیان اینکه برخی روستاهای که با تنش آبی مواجه بودند جهادگران با تانکر به این روستاها آبرسانی انجام‌دادن، بیان داشت: تهیه لقمه‌های خانگی و توزیع آن در شب‌های جمعه بین زبالگردها توسط جهادگران انجام شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول