اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بسیج طلایه‌دار خدمت به مردم در بحران‌ها است

امام جمعه پل‌دختر گفت: بسیج همواره در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها طلایه‌دار و جلودار خدمت به مردم به ویژه در بحران‌ها است.

بسیج طلایه‌دار خدمت به مردم در بحران‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت پنجم آذر سال‌روز بسیج مستضعفین در حوزه علمیه امام رضا (ع) پل‌دختر اظهارکرد: اقشار مختلف بسیج لشگر مخلص خدا و مصداق رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ هستند که در حوادث و بحران‌ها، در جامعه برای رضای خدا در خدمت به مردم نخستین گام را بر‌می‌دارند.

وی افزود: بسیجیان همواره در جبهه‌های گوناگون و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره در راه خدا در حال جهاد هستند و حضور فعالی در تمام عرصه‌ها دارند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: براساس قرآن کسانی که در مسیر فعالیت خالصانه و مخلصانه برای خدا کار می‌کنند و در راستای ایجاد تمدن اسلامی و حاکمیت مهدی موعود (عج) گام برداشته و دراین راه نقش‌آفرینی کرده، چهارویژگی دارند.

وی افزود: بسیجیان ۲ ویژگی باطنی دارند که در سر بین آنها و خداوند خلاصه می‌شود و دارای ۲ ویژگی ظاهری از آن جمله خضوع و فروتنی نسبت به مومنان و موضع‌گیری و انزجار شدید در برابر دشمن هستند.

موسوی تنفر و انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا را مصداق آیه قرآن مبنی بر تنفر شدید از کفار دانست و یادآورشد: بسیجیان در سخت‌ترین شرایط حساس پای کار نظام و ولایت هستند و از مظلوم دفاع می‌کنند.

امام جمعه پل‌دختر از مدیر و طلاب حوزه‌های علمیه به ویژه طلاب مدرسه علمیه امام رضا (ع) این شهر ، به خاطر فضا‌سازی جهت برگزاری مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج تقدیر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول