اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی باید قرارگاه فرهنگ عمومی شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امکانات و سرمایه محدود است و اولویت ما باید آموزش و پرورش باشد، گفت: این یک نکته کلیدی است که شورای فرهنگ عمومی باید قرارگاه فرهنگ عمومی شود تا کار عملیاتی تدبیر و مدیریت شود.

خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی باید قرارگاه فرهنگ عمومی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالحسین خسروپناه بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ بسیجی بسیار ارزشمند و همراه با ایمان و تقوا است و جهاد، ایثار، تواضع و عقلانیت دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه باید هر چه سریع‌تر نقشه مهندسی فرهنگی چهارمحال و بختیاری برای گرفتن بودجه تدوین شود، افزود: برای تصویب بودجه باید برش استانی نهایی شود تا استان‌ها بتوانند برای اولویت‌های فرهنگی خود از اعتبارات استفاده کنند.

وی اضافه کرد: استان‌ها باید برای اولویت‌‌های فرهنگی خود پروژه تعریف کنند تا بر اساس آن بودجه دریافت کنند و این اثربخش است.

خسروپناه در ادامه با بیان اینکه امکانات و سرمایه محدود است و اولویت ما باید آموزش و پرورش باشد، اضافه کرد: این یک نکته کلیدی است که شورای فرهنگ عمومی باید قرارگاه فرهنگ عمومی شود تا کار عملیاتی تدبیر و مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست دستگاه‌هایی که عضو شورای فرهنگ عمومی هستند برای وظایفشان در این شورا بودجه جداگانه‌ای دریافت کنند بلکه باید از همان بودجه‌ای که از وزارتخانه و سازمان‌های مربوطه دریافت می‌کنند در مسیر اولویت‌شناسی این قرارگاه استفاده کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: معمولا در دولت‌ها اولویت تخصیص بودجه با امور عمرانی است و رویکرد نرم‌افزاری ضعیف است که باید تقویت شود.

وی افزود: بسیاری از اقدامات فرهنگی به دست همین مردم و با دست خالی انجام شده است و باید این دیدگاه جهادی در جامعه تقویت شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول