اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۳۳ ورزشکار البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شرکت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: ۳۳ ورزشکار البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شرکت کردند که ۷ مربی، ۵ داور، ۱ ناظر و ۱۸ ورزشکار حضور داشتند و همچنین ۱۹ مدال کسب کردیم.

۳۳ ورزشکار البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، امروز در آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیاسی ۲۰۲۲ هانگژو که در محل سالن همایش باشگاه میلاد برگزار شد، در خصوص پیوست فرهنگی، گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد با تدبیر استاندار در همه حوزه‌ها به ویژه عفاف و حجاب اوضاع خیلی خوبی داریم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان البرز در میادین المللی در حوزه عفاف و حجاب خوش درخشیدن و این افتخاری برای ما است. 

فروغی اشاره‌ای به دغدغه ورزشکاران و هیات‌های ورزشی کرد و افزود: باتوجه به اینکه استان البرز یک استان صنعتی است، باتدابیر مسولین صنعت استان پای کار ورزش می‌آید.

این مقام مسوُول در خصوص مسکن ورزشکاران، گفت: یک پروژه هزار واحدی تهران برای افتخارآفرینان پیش بینی شده امیدواریم در استان البرز بومی‌سازی شود. 

فروغی با بیان اینکه ۳۳ ورزشکار البرزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شرکت کردند، تصریح کرد: ۷ مربی، ۵ داور، ۱ ناظر و ۱۸ ورزشکار حضور داشتند و همچنین ۱۹ مدال کسب کردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول