اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

منطقه گردشگری ایوب بجنورد ساماندهی شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: منطقه گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان‌شمالی ظرفیت مهم در حوزه گردشگری است که باید ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری و فراهم سازی امکانات رفاهی و خدماتی این مکان با جدیت دنبال شود.

منطقه گردشگری ایوب بجنورد ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهارکرد: منطقه گردشگری چشمه ایوب پیغمبر (ع) در خراسان‌شمالی ظرفیت مهم در حوزه گردشگری است که باید ساماندهی و تقویت قابلیت های گردشگری و فراهم سازی امکانات رفاهی و خدماتی این مکان با جدیت دنبال شود.

وی گفت: جانمایی فاز اول طرح جامع گردشگری آب گرم ایوب پیغمبر (ع) با ملاحظات لازم بررسی و پیگیری شود.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، بالاترین مرجع تصمیم گیری در هر استان است که مهمترین برنامه‌ریزی در امر توسعه هر منطقه در آن گرفته می‌شود.

وی در خصوص منابع جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، بیان داشت: با نظرات تخصصی سهم اعتبارات برای نهادهای استان ابلاغ و مصوب شده است و روند جذب صددرصدی اعتبارات مورد توجه مدیران باشد.

حسین نژاد همچنین بر برنامه‌ریزی‌های لازم جهت جذب اعتبارات در بازه زمانی مشخص شده در راستای تحقق اشتغال به معنای واقعی در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها به میزان مشخص شده تسهیلات اکتفا نکنند و به دنبال جذب بیشتر اعتبارات باشند تا زمینه توسعه در استان فراهم شود.

استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد: در بحث مردمی‌سازی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان با دستیار مردمی‌سازی استاندار ارتباط قوی‌تر برقرار شود.

وی اضافه کرد: پیگیری اختصاص منابع از محل اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهور به استان و سایر منابع برای تسریع در اجرای پروژه مهم آب سرانی در حال انجام است.

مقام عالی استان افزود: اعتبارات خوبی در منابع تخصیص یافته جدید از محل سفر استانی رییس جمهور برای شدت بخشی به اجرای این طرح در نظر گرفته خواهد شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول