اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه: امروز دشمن تفکر بسیجی را هدف قرار داده است

گردهمایی بسیجیان قوه قضائیه با حضور رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه، معاون اول دادستان کل کشور و فرمانده بسیج قوه قضائیه برگزار شد.

رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه: امروز دشمن تفکر بسیجی را هدف قرار داده است

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، گردهمایی بسیجیان قوه قضائیه عصر امروز (۵ آذر) با حضور صارمی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه، حجت‌الاسلام موسوی معاون اول دادستان کل کشور و حجت‌الاسلام تقیان فرمانده بسیج قوه قضاییه برگزار شد. 

محمدرضا صارمی، رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه در این گردهمایی با اشاره به اهمیت تبعیت از تفکر بسیجی در جامعه اظهار کرد: ساختارها، ابزار‌ها و امکانات زمانی اثربخش خواهند بود که از پشتوانه ایدئولوژیکی و فکری برخوردار باشند. 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن، تفکر بسیجی را هدف قرار داده است، ادامه داد: این تفکر حسینی و برگرفته از اسلام ناب است که بسیج را شجره طیبه کرده است. 

صارمی تاکید کرد: دشمن امروز دنبال سیاه‌نمایی و چالش سازی از کوچک‌ترین مسائل است که ما با دفاع از تفکر بسیجی نباید اجازه دهیم آن‌ها به مقاصد و اهداف شوم خود دست یابند. 

رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه بیان کرد: تفکر بسیجی بود که به ما آموخت، عمل به فریضه که همان اطاعت از ولایت است را همواره مدنظر قرار دهیم و هیچگاه جلوتر و عقب‌تر از آن حرکت نکنیم. 

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی به ما آموخت زمان‌شناس باشیم و آنجایی که، ولی فقیه امر می‌کند، با تمام وجود حاضر شویم و انجام وظیفه کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام تقیان فرمانده بسیج قوه قضاییه در این مراسم، با تبریک آغاز هفته بسیج، خطاب به حاضران اظهار کرد: باید در میدان باشیم تا شجره طیبه بسیج زنده بماند. 

وی افزود: تشکیل بسیج یکی از اقدامات و یادگاری‌های ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب است که وظیفه داریم، تفکر بسیجی را زنده نگهداریم. 

فرمانده بسیج قوه قضائیه با بیان اینکه تفکر بسیجی، همان خدمت صادقانه به مردم است، عنوان کرد: اگر خدمت خالصانه به مردم را به نحو احسنت انجام دهیم، در مسیر تکاملی بسیج قرار گرفتیم و می‌توانیم در اهداف انقلاب اسلامی موثر باشیم. 

 وی با بیان اینکه همکاران، هیئت‌های اندیشه‌ورز را جهت هم‌افزایی بیشتر مستمرا تشکیل دهند، گفت: باید در همه میدان‌ها آمادگی داشته باشیم و در عین حال وظیفه داریم که جذب حداکثری داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه تشکیل جلسات جهاد تبیین ضرورت دارد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها جهت خدمت صادقانه به نظام کمک کنیم. 

حجت‌الاسلام تقیان با بیان اینکه انگیزه، روحیه اتقلابی و جهادی در عضو گیری مهم است، گفت: در عین حال نباید از فضای مجازی غافل شویم که اگر غافل شویم آسیب می‌بینیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول