اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی در مازندران

رئیس مجمع بسیجیان مازندران گفت: همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی جامعه صبح چهارشنبه هشتم آذرماه در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد حسینی واسوکلایی بعدازظهر امروز یک‌شنبه پنجم آذر ماه در نشست با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی جامعه با بیان اینکه جریان‌سازی، مطالبه‌گری و امیدآفرینی از اهداف بسیج اقشار مازندران است، گفت: مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان استان رویکرد دانشی با پشتوانه‌های بسیجی است.

وی افزود: مجمع بسیجیان استان که نخبگان در آن حضور دارند به هفت گروه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، حکم‌رانی، آموزش تحقیقات و فناوری، سلامت بهداشت و محیط زیست و آموزش و تربیت تقسیم شدند که به تدوین طرح‌های پژوهشی می‌پردازند تا این طرح‌های به ایده‌های عملیاتی تدوین شود.

رئیس مجمع بسیجیان مازندران با بیان اینکه در سال‌جاری بیش از ۲۰ کارگاه روش‌شناسی در شهرهای مازندران برگزار شد، گفت: ساماندهی آب‌بندان‌ها، تولیدات مرکبات، پایانه‌های صادراتی و‌ آلاینده‌ها و طرح یکپارچه سازی سامانه‌های آب‌رسانی دارای اولویت از جمله طرح‌های پژوهشی است. 

وی افزود: طرح چالش‌های فرهنگی در استان و تقویت مبانی اخلاقی و معنوی جامعه به معنی استحکام در برابر طرح‌های کاذب از اهداف کارکردهای فرهنگی این مجمع است.

حسینی اعلام کرد: سال گذشته کتاب راهبرد پنج ساله استان مازندران تدوین و به سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شد.

*رویکرد همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین، امیدآفرینی است

علی عباس‌زاده معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه رویکرد اجرایی همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین، امیدآفرینی است، از ارسال ۵۰ مقاله به این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵ مقاله منتخب و سه مقاله برتر در این همایش ارایه می‌شود.

وی گفت: کمیته علمی متشکل از ۱۷ استان برای این همایش تشکیل و برای مجموع مقالات نیز کتابچه در نظر گرفته شد، همچنین ۱۵ مقاله اول به‌صورت کامل و ۱۰ مقاله بعدی به‌صورت چکیده در این کتابچه چاپ می‌شود.

به گفته شهرام نوری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی جامعه، صبح چهارشنبه هشتم آذر با سخنرانی محمد مهدی‌نژاد معاون علوم و تحقیقات فناوری ستاد کل نیروهای مسلح در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول