اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۶۰ واحد گلخانه‌ای در شهرستان خانمیرزا فعال است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۶۰ واحد گلخانه‌ای با مساحت حدود ۲۲ هکتار در خانمیرزا، گفت: همچنین جواز تاسیس بالغ‌ بر ۷۰ هکتار گلخانه‌ در این شهرستان صادر شده است.

۶۰ واحد گلخانه‌ای در شهرستان خانمیرزا فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر ظهر امروز در حاشیه سفر به شهرستان خانمیرزا و بازدید از پروژه‌های اقتصادی و واحدهای گلخانه‌ای این شهرستان  با اشاره به فعالیت ۶۰ واحد گلخانه‌ای با مساحت حدود ۲۲ هکتار در خانمیرزا، گفت: همچنین جواز تاسیس بالغ‌ بر ۷۰ هکتار  گلخانه‌ در این شهرستان صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور جواز تاسیس پنج واحد گلخانه‌ای برای بخش خصوصی و ۳۵ هکتار واحد انفرادی در خانمیرزا، ادامه داد: دشت خانمیرزا یکی از دشت‌های بحرانی در استان است بنابراین افزایش بهره‌وری و تولید و عملکرد در واحد سطح از جمله برنامه‌های آمایشی شهرستان است.

وی افزود: از ۲ سال گذشته موضوع توسعه گلخانه‌ها با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم با این روند واحدهای گلخانه‌ای با منابع تسهیلاتی که دولت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد به بهره‌برداری برسد.

برزگر تصریح کرد: ساماندهی واحدهای گلخانه‌ای به صورت مجتمع، ایجاد واحدهای درجه‌بندی و فرآوری همچنین احداث سردخانه در شهرستان خانمیرزا از جمله اولویت‌هایی به شمار می‌آید که درحال پیگیری است و متقاضیان این حوزه‌ها نیز ساماندهی و به بانک معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: امیدواریم در کمتر از یک سال آینده واحدهای درجه‌بندی و سردخانه‌ای محصولات گلخانه‌ای در شهرستان خانمیرزا به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول