اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انهدام بزرگترین باند آدم‌ربایی در استان سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم ربایی، دستگیری 3 آدم ربا و کشف سلاح به همراه مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان زاهدان خبر داد.

انهدام بزرگترین باند آدم‌ربایی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان" زاهدان" به پلیس گزارش شد که طی آن 3 نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن وی را می کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی، پلیس طی تحقیقات فنی و پلیسی مخفیگاه آدم ربایان در چند نقطه از خیابان های این شهرستان زاهدان شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و هماهنگ 3 نفر آدم ربا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و نیز در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری بکار رفته در آدم ربایی متعلق به متهمان توقیف گردید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به 4 فقره آدم ربایی دیگر در استان و دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده شدگان از شکات، تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهد کرد.

سردار جلیلیان با اخطار به مجرمان مبنی بر برخورد قاطعانه پلیس به آنها گفت: استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول