اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی دوره‌های آموزشی شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری در مازندران

مدیر گروه حقوقی «گام آخر» از راه‌اندازی دوره‌های آموزشی جهت شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری باهدف رفع چالش اشتغال به‌کار فارغ التحصیلان رشته حقوق در مازندران خبر داد.

راه‌اندازی دوره‌های آموزشی شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رجب نعمتی‌قرا با اشاره به چالش دغدغه اشتغال به‌کار برای فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، اظهار کرد: همیشه این دغدغه برای فارغ‌التحصیلان حقوق وجود دارد که در چه زمینه‌ای مشغول به فعالیت شوند و این مساله موجب شد در راستای به ثمر رسیدن این خواسته تحصیل‌کردگان حقوق، اقدام به راه‌اندازی دوره‌های آموزشی جهت شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری کنیم.

وی با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلان حقوق برای طی این دوره تقویتی باید تا ۵۰ میلیون تومان در تهران هزینه کنند، افزود: با هزینه‌ای به مراتب کمتر و با به‌کارگیری اساتید مجرب کشوری این دوره را برگزار و بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت، نمره قبولی گرفتند.

نعمتی‌قرا با اعلام اینکه از فارغ‌التحصیلانی که توانایی مالی نداشته و توسط مراجع ذیصلاح معرفی شوند، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، گفت: اولین دوره آموزشی با حضور ۳۵ دانش‌آموخته شکل گرفت و در پایان ۵۸ نفر در کلاس‌ها شرکت کردند.

مدیر گروه حقوقی گام آخر گفت: به‌عنوان نمونه فارغ‌التحصیلی که به ناچار سال‌ها در زمینه دیگری مشغول به‌کار بود، با شرکت در این دوره موفق به کسب نمره قبولی در آزمون وکالت شد و به خواسته خود که همان ادامه فعالیت در رشته حقوق بود، رسید.

وی با بیان اینکه فعالیت موسسه گام آخر در راستا و امتداد فعالیت دانشگاه‌هاست، یادآور شد: با توجه به میزان قبولی شرکت‌کنندگان این دوره در آزمون وکالت، برخی دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند تا مکانی را برای ادامه فعالیت موسسه در اختیار قرار دهد تا فارغ‌التحصیلان در همان فضای دانشگاه رشد کنند.

نعمتی قرا با اشاره به اینکه کیفیت اساتید در راستای قبولی شرکت‌کنندگان تعیین‌کننده بوده و به این مهم توجه ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: یکی از معضلات فارغ‌التحصیلان حقوق این است که نمی‌دانند باید به کجا مراجعه کنند و در این راستا مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم.

مدیر گروه حقوقی گام آخر از برگزاری دوره جدید آزمون وکالت ۹ آذرماه در قائم‌شهر و تنکابن خبر داد و بیان کرد: اساتید این دوره؛ فرید کمیجانی، مرتضی گودرزی، محمدرضا اسلامی‌خو، علی پیردهی، صالح غفاری و معین شرقی هستند.

وی ادامه داد: دوره جدید ۵۰۰ ساعت بوده و در ۵۰ روز برگزار می‌شود، کلاس‌ها در آخر هفته‌ها برگزار می‌گردد تا دانشجویان و شاغلین فرصت حضور داشته باشند، همچنین امکان تقسیط شهریه فراهم شده تا همه علاقمندان بتوانند در دوره مذکور شرکت کنند.

نعمتی قرا اعلام کرد: کسانی که می‌خواهند با ما در تماس باشند می‌توانند با کد دستوری #۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* و یا شماره تلفن ۰۹۰۰۲۷۳۲۰۲۰ نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های تقویتی آزمون وکالت اقدام کنند.

مدیر گروه حقوقی گام آخر در پایان از برگزاری دوره طلایی «نکته و تست» با حضور ۱۳۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور خبر داد و عنوان کرد: این دوره با حضور فارغ‌التحصیلان ۱۸ استان کشور در مجتمع شهید هاشمی‌نژاد فرح‌آباد ساری برگزار و بیش از ۴۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت پذیرفته شدند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول