اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

توصیه‌های معاون سازمان سنجش به داوطلبان کنکور برای ثبت‌نام در آزمون

معاون امور آزمون‎‌های سازمان سنجش به داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری توصیه کرد که ثبت‌نام خود را از امروز انجام دهند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

توصیه‌های معاون سازمان سنجش به داوطلبان کنکور برای ثبت‌نام در آزمون

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی صدر معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری صبح امروز با بیان اینکه مهلت ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری از امروز آغاز می شود، گفت: به داوطلبان توصیه می کنیم  که ثبت‌نام خود را از امروز انجام دهند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی افزود: امکان ترمیم و ویرایش برای داوطلبان وجود دارد و به همین دلیل اگر امروز ثبت نام خود را انجام دهند تا روز آخر می توانند ویرایش را انجام دهند.

به گفته صدر، داوطلبان ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده، لینک ثبت نام آزمون سراسری را باز کرده و در صورت نداشتن پروفایل، به سادگی یک پروفایل برای خود می سازند، سپس اطلاعات را وارد می کنند، ارائه شماره موبایل ضروری است و حتما شماره ای را ثبت کنند که همیشه از طریق آن اطلاع رسانی ها انجام شود.

معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان پس از پرداخت هزینه ها می توانند مراحل ثبت نام را آغاز کنند، انتخاب های داوطلبان می تواند شامل یکی از گروه های اصلی به همراه دانشگاه فرهنگیان و گروه های فرعی باشد، البته امکان انتخاب فقط یکی از گروه های هنر یا زبان وجود دارد.

وی ادامه داد: داوطلبان مدارک خود را قبل از ثبت نام آماده کنند.

به گفته صدر، در گروه زبان 5 زبان آلمانی، روسی، فرانسه، ایتالیایی و انگلیسی را داریم که داوطلبان می توانند از هر یک از این زبان ها یکی را انتخاب کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول