اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

«سردَم» مُرشد در حضور رهبر انقلاب دگرگونم کرد

سرمربی تیم ملی زورخانه‌ای ایران در خصوص دیدارشان با رهبر انقلاب گفت: از اینکه رهبری به ورزش زورخانه‌ای اهمیت می‌دهند و نگاهشان به ورزش ملی مذهبی ما، نگاه ورزش اول کشور است و اینکه فرصت زیادی را به ورزش زورخانه‌ای در حضور تمام رشته‌های ورزشی می‌دهند بسیار خوشحالم.

«سردَم» مُرشد در حضور رهبر انقلاب دگرگونم کرد

سرمربی تیم ملی زورخانه‌ای ایران و رئیس هیات زورخانه‌ای استان مازندران در خصوص دیدارش با رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: من برای سومین بارم بود که به دیدار رهبری می‌رفتم ولی اینبار حال و هوای خیلی خاصی داشت؛ وقتی وارد حسینیه و گود زورخانه شدم و «سردم» مرشد را دیدم خیلی دگرگون شدم.

روح‌الله طور سوادکوهی با اشاره به اهمیت ویژه رهبر انقلاب به ورزش زورخانه‌ای،‌گفت: اینکه رهبر انقلاب به ورزش زورخانه‌ای، ورزش ملی مذهبی ما، به عنوان ورزش اول کشور نگاه می‌کنند بسیار خوشحال کننده است و اینکه فرصت زیادی را به ورزش زورخانه‌ای در حضور تمام رشته‌های ورزشی می‌دهند نیز شور و شوق خوبی در ما ایجاد می‌کند.


وی ادامه داد: اینکه مرشد رهبر را با ضرب و زنگ وارد حسینه کرد چون ضرب و زنگ نشانه احترام و کسوتی است که ما به پیشکسوت خودمان می‌گذاریم، نشان می‌دهد که رهبر ما بزرگ و پیشکسوت ماست.

سرمربی تیم ملی زورخانه‌ای ایران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از همه ریز و درشت ورزش زورخانه‌ای اطلاع و شناخت کامل داشتند، افزود: رهبری در این دیدار گفتند که ایران قوی به ورزش قوی نیاز دارد و خواستند که از ورزش زورخانه‌ای حمایت ویژه و این ورزش به ورزش فرا ملی تبدیل شود.

طور سوادکوهی اظهار امیدواری کرد تا با حمایت مسئولان این ورزش به ثبت جهانی و حضور در بازی‌های المپیک برسد.

 

اجرای حرکات ورزش باستانی در حضور رهبر انقلاب
 

هدیه ویژه رهبر انقلاب به تیم ورزش زورخانه‌ای نوجوان در بیت رهبری

رئیس هیات زورخانه‌ای استان مازندران در ادامه این دیدار را برای ورزشکاران امیدبخش خواند و گفت: نوجوانان و جوانانی که در حضور رهبری اجرا کردند، حتی مرشد هم از نوجوانان بود همگی اعضای تیم ملی نوجوانان ما بودند.

سوادکوهی ادامه داد: بعد از اجرا هم رهبری دستور دادند که این نوجوانان به حیاط حسینیه بیایند و با آنها عکس یادگاری گرفتند. رهبری به هرکدام از آن بچه‌ها یک انگشتر هدیه دادند.

وی افزود: نکته جالب توجه این بود که همه آن نوجوانان و جوانان در صفحات مجازی خودشان تا چند روز عکس یادگاری که با رهبری داشتند را منتشر می‌کردند و حتی عکس پروفایل صفحات مجازی خودشان را به عکس با رهبری تغییر دادند که برایم جالب توجه بود.
 

عکس یادگاری باستانی‌کاران جوان و نوجوان با رهبر انقلاب


سرمربی تیم ملی زورخانه‌ای ایران در پایان با بیان اینکه بچه‌های ما و نسل ما رهبری را دوستش دارند، گفت:  این دیدار ها و امیدواری برای دیدار با رهبر انگیزه خیلی خوبی برای جوانان و نوجوانان ورزشکار ما به همراه دارد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول