اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور موافقت اصولی برای احداث 8 مجتمع خدماتی رفاهی در زنجان

رئیس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: موافقت اصولی اولیه برای احداث هشت مجتمع خدماتی_رفاهی از محل سرمایه‌‌گذاری‌های بخش خصوصی صادر شده است.

صدور موافقت اصولی برای احداث 8 مجتمع خدماتی رفاهی در زنجان

حسن کلانتری، رئیس اداره سرمایه‌گذاری راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با فارس از موافقت اصولی اولیه برای احداث ۸ مجتمع خدماتی_ رفاهی از محل سرمایه‌ گذاری‌های بخش خصوصی در طول راه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: این مجتمع‌ها با مساحتی بالغ بر ۱۰۰هزار مترمربع، در طول راه‌های اصلی و شریانی استان ساخته خواهند شد.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان افزود: تخصیص ۴۵ میلیارد ریال کمک‌هزینه آسفالت راه‌های دسترسی مجتمع‌ها از دیگر اقدامات انجام شده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث کنترل کیفیت ارائه خدمات در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در ۶ ماهه نخست سال جاری، این مجتمع‌ها حداقل در دو مرحله، ۵۰ مورد بازدید فردی همکاران اداره کل و ادارات شهرستانی و ۴۵ مورد توسط کمیته نظارت استان قرار گرفتند و ایرادات احصا و به مالکان مجتمع‌های تذکرات لازم برای رفع نواقص داده شده است.

کلانتری ایمنی تردد جاده‌ای، ساماندهی واحدهای خدماتی_تجاری بین راهی و ارتقای کیفیت خدمات جاده‌ای را از مزایای احداث مجتمع‌ها عنوان کرد. 
گفتنی است، در حال حاضر ۲۷ مجتمع خدماتی و رفاهی در استان زنجان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول