اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمربی نیان الکترونیک مشهد: بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: با توجه به اینکه شرایط تیم ها امسال همانند هم هستند بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است و بازی های خانگی را نباید از دست دهیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد: بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است

حامد صمدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در این هفته تیم ما ٢ بازی سخت و دشوار را مقابل تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر والیبال دارد. فردا نیز ما در مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان قرار خواهیم گرفت و روز چهارشنبه نیز در مقابل تیم فولاد سیرجان در سیرجان باید بازی کنیم. در ٢ بازی قبلی که تیم ما پشت سر گذاشته است مقابل تیم های شهداب یزد، قهرمان سال گذشته لیگ برتر والیبال و تیم پیکان یکی از پر افتخارترین تیم های لیگ برتر قرار گرفتیم که خداروشکر توانستیم سربلند بیرون بیاییم و در ٢ بازی آینده کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در ادامه افزود: متاسفانه لیگ برتر والیبال ۵ روز به تعویق افتاد و تیم ما ١٢ روز در جریان مسابقات قرار نگرفته است که این کار را برای تیم جوان ما برای بازی فردا سخت می کند اما با توجه به اینکه میزبان این دیدار خواهیم بود و از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم امیدواریم با حمایت هواداران فردا نمایش خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: سال گذشته مسابقات لیگ برتر والیبال یک ماه تعطیل شد و تیم ما در آن زمان روی نوار پیروزی بود که لیگ برتر والیبال تعطیل و تیم ها به تعطیلات یک ماهه رفتند و بعد از آن تیم هایی که روی دور پیروزی بودند به مشکل خوردند. ای کاش سازمان لیگ یک برنامه درستی داشته باشد که بازی های لیگ به تعویق نیوفتد. با تعویق افتادن مسابقات قطعا فشار بازی ها بر روی بازیکنان خواهد بود و این باعث می شود تا مصدومیت در تیم ها بیشتر شود. 

صمدی با بیان اینکه شرایط تیم برای بازی فردا خوب است و بازیکنان تیم از لحاظ روحی و روانی در آمادگی بالایی هستند، گفت: تیم گیتی‌پسند در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار دارد و اگر به بازی این تیم نگاه کنیم مشخص می شود که از ۵ پیروزی کسب کرده ۴ پیروزی را در خانه موفق شده کسب کند و تنها یک بازی خارج از خانه را پیروز شده است. با توجه به اینکه شرایط تیم ها امسال همانند هم هستند بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و بازی های خانگی را نباید از دست دهیم.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول ۵ بازی میزبان و ٨ بازی مهمان هستیم اما در نیم فصل دوم نیز ٨ بازی میزبان و ۵ بازی مهمان هستیم. قطعا در نیم فصل دوم شرایط برای تیم ما بهتر خواهد بود. با توجه به اینکه ۶ هفته از لیگ برتر والیبال گذشته است جایگاه برخی از تیم ها فیک است و هنوز برخی از تیم ها جایگاه حقیقی خود را در جدول کسب نکرده اند.

وی در پایان گفت: برای بازی فردا محمد هشت‌وار، بازیکن پشت خط زن از ناحیه زانو مصدوم است و فردا تیم ما را همراهی نخواهد کرد.

گفتنی است که تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در ادامه هفته هفتم لیگ برتر والیبال عصر فردا و از ساعت ١۶:٠٠ در سالن مهران مشهد به مصاف تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان خواهد رفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول