اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: مردم به خادمین واقعی و صادق، اعتماد می کنند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم اگر بدانند که مسوولان صادقانه در مسیر خدمت رسانی گام برمی دارند، به خادمین خود اعتماد می‌کنند.

سردار رفیعی آتانی: مردم به خادمین واقعی و صادق، اعتماد می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب که عصر امروز به همت سازمان بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه استان در سالن جلسات شهید پرویز سپاه برگزار شد، به تاکید فرمایش مقام معظم رهبری در همه دوره‌های انتخابات مبنی بر برقراری سلامت و امنیت، مشارکت و رقابت اشاره کرد و گفت: امنیت و سلامت انتخابات متولی و مسوول دارد و هرجا نیاز باشد مساعدت می‌کنیم اما مشارکت و رقابت واژه‌هایی هستند که همه ما در هر مسوولیت و جایگاهی که هستیم سهم داریم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید پای کار باشند و مردم را صادقانه برای شرکت در انتخابات دعوت کنند، افزود: باید با تشریح عملکردها و دستاوردها به سراغ سرمایه عظیم مردم برویم. ما مردم بسیار خوبی داریم که بی تعارف در بسیاری از موارد حتی از مسوولان جلوتر هستند. بنابراین مردم را با حرف نمی‌توانیم به میدان آوریم چرا که ملتی بصیر و آگاه داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: مردم اگر بدانند که مسوولان صادقانه در مسیر خدمت رسانی گام برمی دارند، به خادمین خود اعتماد می‌کنند. هر فردی که به انقلاب و رهبری معتقد است و مردم ایران را با تمام وجود دوست دارد، چه با نمره ۱۰ و یا نمره ۲۰، در جبهه انقلاب است.

سردار رفیعی آتانی تاکید کرپ: مسوولان در نظام جمهوری اسلامی باید خود را در معرض مردم قرار دهند و در گره گشایی از مشکلات آنان گام های موثری بردارند.

وی با بیان اینکه دولت با اخلاق و با نجابتی داریم، گفت: این دولت شبانه روز کار می‌کند و موفقیت‌های بسیار بزرگی که تقریباً می‌گفتند غیر ممکن است را به منصه ظهور رسانده و چون زبان دنیا را بلد بود با ادبیات انقلاب، حق نظام را گرفته است و در همین استان قزوین هم کارهای بسیاری انجام شده اما کار بر زمین مانده نیز بسیار زیاد است.

خبرنگاران حرف‌های مردم را هوشمندانه به مسوولان منتقل کنند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: رسانه رسالت الهی دارد و باید زبان صادق جامعه باشد. خبرنگاران باید حرف مردم را بشنوند اما هوشمندانه و کارشناسانه به مسوولان منتقل کنند. گاهی اوقات اخباری منتشر می‌شود که جمع کردن آن دشوار است و قصد رسانه باید اصلاح امور و کمک به مسوول باشد.

سردار رفیعی آتانی در ادامه سخنان خود گریزی به جنگ غزه زد و بیان کرد: در ماجرای غزه، مواضع ایران با دیگر کشورها متفاوت بود چرا که رهبر معظم انقلاب، دولت، همه ارکان و مردم در دفاع از غزه یک صدا بودند اما در برخی از کشورها مردم به میدان آمدند تا مسوولان خود را سر عقل بیاورند و از غزه دفاع کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه استکبار جهانی می خواست جنگ غزه را نبرد آمریکایی_ایرانی کند که با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب این مهم تحقق نیافت، گفت: پوشش رسانه‌ای و نشان دادن حقیقت ماجرای غزه سبب شد ۹۰ درصد کشورهای دنیا به کف میدان بیایند چرا که اسرائیل سعی در مظلوم نمایی داشت اما رسانه‌های حق طلب و رسانه های ایرانی با عملکرد مثبت خود، این توطئه را خنثی کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول