اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشدید برخورد با خودروهای شوتی در هرمزگان

استاندار هرمزگان بر توقیف خودروهای شوتی سوخت‌بر و برنامه ریزی برای جلوگیری تردد آنها در جاده‌های استان تاکید کرد.

تشدید برخورد با خودروهای شوتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز، با اشاره به آسیب‌های قاچاق سوخت گفت: متنوع‌سازی روش‌های مقابله با قاچاق سوخت با هدف صیانت از جان مردم در جاده‌ها است.

وی که در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با حضور مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان، حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس و جمعی از مدیران دستگاه‌های ذیربط سخن می‌گفت، 
 از تلاش‌های رئیس کل دادگستری و فرمانده انتظامی استان در همراهی و حمایت از طرح‌های مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی قدردانی کرد و اظهار داشت: یکی از عمده ترین دلایل اجرای طرح‌های متنوع مقابله با قاچاق سوخت حراست و صیانت از جان هم وطنان در مسیرهای مواصلاتی استان است. 
وی با تاکید بر اینکه باید برای توقیف خودروها شوتی سوخت‌بر برنامه ریزی و از تردد آنها در جاده‌های استان جلوگیری شود افزود: این خودروها بدون در نظر گرفتن عبور سایر خودروها، با سرعت بسیار زیادی در مسیرهای مواصلاتی به ویژه شرق استان حرکت می‌کنند و جان مردم را به خطر می اندازند. 

مهدی دوستی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی و فعال نمودن سامانه بارنامه برخط گفت: بارنامه صوری و دریافت سوخت از این طریق یکی از عوامل اصلی هدر رفت سرمایه ملی و قاچاق سوخت است و بایستی برای کنترل این وضعیت سامانه بارنامه برخط فعال شود. 

وی با تاکید بر لزوم تصویب جریمه بازدارنده برای تریلرها و خودروهای دخیل در امر قاچاق افزود: تریلرها و خودروهایی که در قاچاق سوخت مشارکت دارند باید با جریمه‌های سنگین مواجه شوند تا در آینده از وقوع جرم مجدد جلوگیری شود. 

دهیاری‌ها در قبال سوخت دریافتی مسئولند

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: دهیاری ‌ها در قبال سوخت دریافتی مسئول هستند و باید گزارش نحوه مصرف این سوخت را ارائه دهند. 

وی با بیان اینکه نباید در حوزه توزیع سوخت به بازاریان و اصنافی که در حال ارائه خدمات به مردم هستند خللی ایجاد شود اظهار داشت: میزان سوخت توزیعی در حوزه اصناف و بازاریان ناچیز است و نباید خللی در توزیع سوخت مورد نیاز این اصناف به وجود بیاید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول