اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

روایت پدر شهید صدر زاده از شهادت مصطفی

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور پدر شهید مصطفی صدر زاده در پالایشگاه سوم پارس جنوبی برگزار شد.

روایت پدر شهید صدر زاده از شهادت مصطفی

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمد صدر زاده پدر شهید مصطفی صدرزاده امروز در جمع بسیجیان پالایشگاه سوم پارس جنوبی به معرفی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و انگیزه‌های پسرش از اعزام به سوریه و مبارزه با تروریست های تکفیری پرداخت و اظهار داشت: مصطفی در ابتدا با علاقه خاصی که به طلبگی داشت، چند سالی در نزد اساتید این حوزه عرفان و اخلاق را فراگرفت و سرانجام با هدف دفاع از حرمین و یاری مظلومان راهی سوریه شد.

وی افزود: مصطفی با جاذبه‌ای که داشت، جوانان محله را گرد هم آورده بود و با همکاری همدیگر ساخت مسجد و حسینه را شروع کردند و در راه اندازی کلاس‌های اخلاقی، ورزشی و برگزاری اردوهای مفرح بسیار کوشا و مصمم ظاهر می‌شدند.

 

وی گفت: در هنگام اعزام به سوریه، مصطفی دانشجو رشته عرفان بود و با داشتن همسر و دو فرزند با کسب تکلیف و با آگاهی کامل راهی میدان نبرد شد و آنجا بود که گفتم «شهید میشوی».

پدر شهید صدر زاده خاطرنشان کرد: مصطفی بعد از سه سال حضور در جبهه سوریه در تاسوعا سال ۹۴ به شهادت رسید و به گواه هم‌رزمان و دوستان نحوه شهادت خود را می‌دانست.

به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، مراسم بزرگداشت هفته بسیج امروز با حضور پدر شهید مصطفی صدر زاده در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

شهید سید مصطفی صدر زاده از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب(ع) و فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون افغانستان بود که در تاسوعای حسینی سال ۹۴ به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پایان ‌‌‌پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول