اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرقت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن از رودخانه های منطقه تربت حیدریه

مدیر آب منطقه ای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن و ماسه از رودخانه‌های شهرستان‌های رشتخوار، جلگه رخ تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به سرقت رفته‌ است.

سرقت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن از رودخانه های منطقه تربت حیدریه

مهدی طلعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: در تازه ترین این سرقت ها در هفته جاری همکاران ما حین گشت‌زنی متوجه برداشت شن و ماسه کف رودخانه عباس‌آباد فرامیشان شهرستان رشتخوار توسط سه نفر با کمک سه دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه بیل تراکتوری و یک دستگاه لودر شدند و بلافاصله اقدامات قانونی را آغاز کردند.

وی گفت: چند سالی است که گروهی شن و ماسه کف رودخانه ها را سرقت کرده و به افرادی که قصد ساخت و ساز دارند و یا شرکت های ساختمانی می فروشند. با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی متهمان دستگیر شدند و مقداری از این شن و ماسه ها به رودخانه ها بازگردانده شد و مجرمان بعد پرداخت جریمه و دادن تعهد آزاد شدند.

طلعتی بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۱ نفر با ماشین آلات خود حین عملیات سرقت دستگیر شده اند و در مدت یاد شده ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن و ماسه از رودخانه های شهرستان های رشتخوار، جلگه رخ ، تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به سرقت رفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول