اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام ارتش یمن به مجاهدان فلسطینی: اسطوره ارتش صهیونیستی را در هم شکستید

نیروهای مسلح یمن ضمن ارسال پیامی به گروههای مقاومت فلسطین، تأکید کردند که اگر این گروهها به مبارزه با دشمن صهیونیستی برنمی‌خاستند، یقینا باید شاهد کشتارهای به مراتب بیشتری بودند.

پیام ارتش یمن به مجاهدان فلسطینی: اسطوره ارتش صهیونیستی را در هم شکستید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مسلح یمن امروز شنبه به مجاهدان فلسطینی پیامی ارسال و تأکید کردند که جانفشانیهای آنان، اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیستی را در هم شکست.

در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است، اقدامات مبارزان فلسطینی رؤیای سازشکاران عرب را نیز بر باد داد؛ کشورهایی که امید داشتند ملتهای اسلامی با جنایتکاران صهیونیست رابطه دوستی برقرار کنند.

به گزارش شبکه المسیره به نقل از نیروهای یمنی، مقاومت فلسطین به همه ملتهای مظلوم نشان داد که چگونه دعا در میادین نبرد کارساز است و اگر در راه خدا جهاد نمی‌کردند و به مبارزه با دشمن صهیونیستی برنمی‌خاستند، یقینا باید شاهد کشتارهای به مراتب بیشتری بودند.

ارتش یمن در طول جنگ ۴۸ روزه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بارها مواضع دشمن اسرائیلی را در فلسطین اشغالی هدف موشکهای بالستیک و پهپادهای انتحاری قرار داد. یمن تأکید دارد که تا نابودی این رژیم، به مبارزه و حملات خود ادامه خواهد داد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم شامگاه روز چهارشنبه، از حمله موشکی به بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و گفت که یگان موشکی این کشور چندین موشک به سمت اهدافی نظامی در «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

یحیی سریع در ادامه تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن به حملات خود تا زمان توقف تجاوزات علیه مردم غزه و کرانه باختری ادامه خواهد داد.

نیروهای مسلح یمن همچنین اخیرا یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآوردند و به تمام کشتی‌های اسرائیلی هشدار دادند در صورت رویت شدن، هدف قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول