اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهر اراک پیشران پیشرفت استان شود

استاندار مرکزی گفت: شهر اراک باید پیشران پیشرفت استان باشد و پیشرفت و نشاط را در شهر و شهرداری ببینیم.

شهر اراک پیشران  پیشرفت استان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه عصر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار اراک اظهار کرد: از امروز شهرداری باسابقه عهده دار مسوولیت یک شهر پرمسوولیت است که امیدواریم بتواند در مسوولیت خود موفق باشد و کارهای خوبی را در شهری که نیازمند تغییر و تحول است، انجام دهد.

وی در ادامه بیان داشت: از شهردار و شورای شهر درخواست داریم با تمام توان و به نحو احسن مدیریت شهری را انجام دهند، چون مردم تفاوتی بین مسوولین نمی‌بینند و همه را به چشم دولت می‌بینند. 

استاندار مرکزی ادامه داد: اوج  رضایتمندی مردم در ارائه خدمات شهرداری‌ها است و اگر شهرداری بتواند موفقیتی کسب کند برای مردم این استان است.

مخلص الائمه یادآور شد: ۷۰ درصد جمعیت استان در شهرها و ۴۰ درصد شهرنشینان در اراک ساکن هستند و اگر این شهر موفق عمل کند امتیاز مثبتی برای کل استان است.

وی با بیان اینکه اراک به شدت نیازمند تحول و تغییر است، اظهار کرد: شهر اراک باید پیشران پیشرفت استان باشد و می‌تواند این امر را محقق کند و پیشرفت و نشاط را در شهر و شهرداری ببینیم. 

استاندار مرکزی تاکید کرد: امیدواریم با حذف حواشی بتوانیم قدم‌های محکم و مفیدی را برداریم.

علیرضا محمودی شهردار اراک نیز در این آیین گفت: با همکاری اعضای شورا به صورت یکدست کارها را انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم نمره قبولی را بگیریم.

وی افزود: بعد از ۱۴ سال به شهر اراک برگشتم و تجربه های خوبی به دست آوردم و امیدواریم بتوانم از این تجربه ها استفاده کنم.

شهردار اراک با بیان اینکه از همه تقاضا دارم در حفظ وضع موجود و توسعه شهر کمک کنند ادامه داد: مسائلی که مد نظر اعضای شورا بود در بندهای وزیر کشور نیز آمده است و امیدواریم بتوانیم به آنها عمل کنیم.

محمودی ادامه داد: استان مرکزی دو پتانسیل و مزیت نسبی را از جمله وجود صنایع و شاهراه بودن را دارد و با همراهی و همکاری می‌توانیم تهدیدات صنایع را به فرصت تبدیل کنیم؛ درواقع شهر توسعه یافته و به صنعت رسیده است، امیدواریم با استفاده از پتانسیل صنایع به سمت شهروند محور بودن حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شورای کنونی تضارب افکار بالاست و در عین حال وحدت آرا دیده می‌شود، مجموعه شهرداری نیز یک مجموعه هماهنگ است و به دنبال این خواهیم بود تا ظرفیت‌ها را به فعل تبدیل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول