اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله: معنویت در غزه استکبار جهانی را به زیر کشانده است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: معنویت و خدایی بودن انسان، امروز در غزه استکبار جهانی را به زیر کشانده است.

فرمانده سپاه روح‌الله: معنویت در غزه استکبار جهانی را به زیر کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در اجتماع هنرمندان استان مرکزی اظهار کرد: معنویت و خدایی بودن انسان، امروز در غزه استکبار جهانی را به زیر کشانده است.

وی با اشاره به نقش هنر در انتقال پیام‌ها بیان کرد: هنر نعمتی است که خداوند به بشریت ارزانی داشته و این هنر باید همواره آمیخته به روح معنویت باشد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هنر را ابزاری برای به کمال رسیدن انسان دانست و گفت: برای رسیدن به کمال والای انسانی انسان باید کمال  جمادی و حیوانی را پشت سر بگذارد.

کریمی شکل‌دهی جبهه‌های مقاومت را هنر بی‌نظیر و ارزنده امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: امروز مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار ایستاده‌اند و صدای مقاومت آنان به خوبی در جهان طنین‌انداز شده است.

وی تصریح کرد: معنویت و خدایی بودن انسان، امروز در غزه استکبار جهانی را به زیر کشانده است،   حماس و جبهه اسلامی در غزه مدل جدید فروپاشی رژیم صهیونیستی را ارائه کرد و افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را پایان داد.

 فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز از راه‌اندازی مرکز اصحاب و رسانه استان با عنوان «ماهور» خبر داد و اظهار کرد: ماهور در بخش‌های مرکز اصحاب رسانه و هنر با هدف آموزش اهالی هنر و رسانه، شناسایی استعدادها، تولید محتوا،مرکز اجتماع و گفت و گوی هنرمندان و اهالی رسانه و مؤسسات و گروه‌های فن‌آور و نوآور در عرصه هنر و رسانه به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به نقش اقتصاد فرهنگ و هنر بیان کرد: دولت سیزدهم در رونق اقتصاد فرهنگ و صنایع فرهنگی گام‌های بلندی برداشت و رونق فرهنگی تا حد زیادی رقم زده است.

استاندار مرکزی همچنین از الحاق استان مرکزی به پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی کشور خبر داد.

 در حاشیه این مراسم با حضور جمعی از مسوولان، هنرمندان و نویسندگان استان مرکزی از کتاب «من عبدالله خسروی هستم» رونمایی شد.

شهید عبدالله خسروی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی در اراک است که در سال ۱۳۴۵ در اراک پا به عرصه وجود گذاشت و از سن ۱۵ سالگی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد.

شهید خسروی فرمانده اطلاعات عملیات در جنگ بود و در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور داشت و در بسیاری از میدان‌های نبرد ایستادگی کرد و مقاومت را به معنای واقعی عملیاتی کرد و سرانجام سردار شهید عبدالله خسروی سال ۹۶ در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول