اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مردم سیستان بلوچستان وفادارترین بر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

معاونت تشکیلات و بازرسی اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله(عج) گفت: مردم سیستان بلوچستان وفادارترین بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و سربلندترین در عهده و پیمان‌ها هستند.

مردم سیستان بلوچستان وفادارترین بر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در نشستی با حضور نماینده ای از ستاد برنامه اطلاعات مردمی کشور، دبیران مجامع مطالبه گری استان سیستان و بلوچستان و مسئولان، کارگروه های تخصصی این مجموعه و همچنین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

معاون تشکیلات و بازرسی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله اعظم (عج) با اشاره به اینکه ساختار مردمی و اعتماد به مردم می تواند درمانی برای خیلی از دردهای کشور باشد گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر کجا حاکمیت و دولت با اعتماد به مردمی اقدامی را مد نظر خود قرار داد توانست برگی دیگر از افتخارات تاریخی خود را رقم بزند.

علیرضا بابائی در این نشست با ارایه گزارشی از فعالیت های این مجموعه در کشور خاطرنشان کرد: مجامع مطالبه گران مردمی در ۳۱ استان کشور تشکیل شده است و در مرحله دوم نیز ۳۲۰ مجمع مطالبه گران مردمی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند و به همت مطالبه گران، تا پایان سال۱۴۰۲ تمامی ۵۰۰ شهرستان کشور از برکات چنین نشست ها و مجامع هم فکری و هم افزایی برخوردار خواهند بود و اکنون نیز مجامع مطالبه گری در کشور ، توانسته اند نظارت حقیقی مردمی را معنا کنند.

وی  افزود: مطالبه گری در استان سیستان و بلوچستان نیز با توجه به سابقه درخشانی که دارد توانسته در مسیر فرهنگ سازی عمومی گام برداشته و با توجه به چنین ظرفیتی، باید در راس فعالیت های اجتماعی قرار گیرد و این مهم به جز یاری همه دلسوزان و دغدغه مندان حقیقی انقلاب اسلامیان میسر نخواهد شد.

معاون تشکیلات و بازرسی مجموعه اطلاعات مردمی کشور همچنین با اشاره به حمایت های این مجموعه از مطالبه گران حقیقی تصریح کرد: حمایت های رسانه ای ، قضایی ، آموزشی، حقوقی و ... می تواند برای عدالت خواهان و مبارزین با فساد یاری رسان و تسهیل گر باشد.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان مظلوم اما عزتمند و مقتدرمان را باید زندگی کرد، باید سرگذشت ها و تاریخ آن را خواند و با دقت نوشت، باید واقعیت هایش شنید و پذیرفت و اعتقاد دارم اینجا مردمانش معنا مرام و معرفت را از امثال من خیلی خوب تر می فهمند و حرمت نمک و نمکدان را با گذشت از حق خود معنا می‌کنند و ایمان دارم آنها وفادار ترین بر آرمان ها و سربلند ترین در پیمان ها هستند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول