اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نمایندگانی انتخاب شوند که بتوانند مشکلات استان را کاهش دهند

امام جمعه پل‌دختر گفت: مجموعه نمایندگان لرستان که توسط مردم انتخاب می‌شوند، باید توان کاهش محرومیت‌ها،کمبودها و مشکلات استان را داشته باشند.

نمایندگانی انتخاب شوند که بتوانند مشکلات استان را کاهش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تریبون نماز جمعه لرستان محل مطالبه‌گری برای محرومیت‌زدایی از چهره لرستان و کاهش مشکلات مردم است که کمک و یاری سایر مسوولان را می‌طلبد.

وی افزود:تاکنون کمک‌ حال مطالبه‌گری نماینده ولی فقیه در لرستان نبودیم و عده‌ای نیز در شبکه‌های اجتماعی انقلت وارد می‌کنند، در حالی که باید مطالبه‌گر باشیم.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مجلس عصاره ملت و به فرموده امام راحل در راس امور است و ایران قوی مجلس قوی می‌خواهد و این مردم هستند که عملکرد مجلس یازدهم را قضاوت می‌کنند.

وی مجلس قوی را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و افزود: تحقق این مهم نیازمند انتخاب صحیح است که در انتخابات آتی توسط مردم ولایت‌مدار، با انتخاب فرد نخبه، باسواد قانون‌گذاری و با روحیه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.

موسوی یادآور شد: برای رفع عقب‌ماندگی‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در لرستان نیز مردم انقلابی و با بصیرت استان، با حضور آگاه و بصیر خود در انتخابات، نمایندگان اصلح را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: مجموعه نمایندگان لرستان که توسط مردم انتخاب می‌شوند، باید توان کاهش محرومیت‌ها،کمبودها و مشکلات استان را داشته باشند.

امام جمعه پل‌دختر با گرامی‌داشت هفته بسیج به همایش شکوه اقتدار بسیجیان که امروز جمعه سوم آذر ماه به نمایش گذاشته شد اشاره کرد و گفت: این همایش در سراسر کشور در لبیک به ندای فرمانده کل قوا و رهبر بسیجی خود اتفاق افتاد که در این اجتماع حماسی با شکوه خاص، فریاد دفاع از مظلوم بلند شد.

وی بسیج را یک تفکر دانست و افزود: بسیج مکتبی است که انسان تربیت می‌کند و خط مقدم برای او همیشه ظلم‌ستیزی است و مقام معظم رهبری می‌فرماید بسیج حامی جمهوری اسلامی است و این یعنی اگر نظام و انقلاب و کشور تهدید شود، بسیج در خط مقدم از کشور و نظام حمایت و حفاظت می‌کند.

موسوی یادآور شد: مقام معظم رهبری حضور بسیج در میدان را تودهنی به استکبار می‌دانند و امروز با حضور خود در این همایش تودهنی به استکبار، آمریکا و اسرائیل زدند.

وی افزود: بسیج بزرگ‌ترین تشکل مردمی و از نهاد مردم است ومقام معظم رهبری بر مردمی ماندن آن تاکید و آن را راهنما و هدایت‌کننده می‌دانند و مطالبه معظم‌اله از بسیجیان تقویت روح تقوا و خداترسی و مهدویت‌گرایی است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: رژیم صهیونیستی غزه را با خاک یکسان کرد اما نتوانست از استقامت مردم آن بکاهد و تنها دستاورد آن در جنگ ۴۵ روزه با غزه کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و مظلوم بوده است.

 وی افزود:کابینه نتانیاهو کم کم باید آماده مرگ سیاسی خود باشد، چرا که فریاد شهرک‌نشینان صهیونیستی برای آزادی کسانی که در اسارت حماس هستند این است که نتانیاهو باید برود و این ذلت را خداوند برای آنها مقدر کرده است.

موسوی یادآور شد: حماس، جبهه مقاومت و انصا‌رالله یمن تقویت می‌شود و امروز همه ملت‌های دنیا علیه ظلم بی‌سابقه اسرائیل و از مظلومیت غزه بسیج شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول