اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رژیم صهیونیستی بداند غزه برای مردم غزه خواهد ماند

امام جمعه بادرود گفت:دنیا امروز شاهد جنایت علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین است و رژیم صهیونیستی بداند که پیروزی نهایی با مقاومت است و غزه برای مردم غزه خواهد ماند.

رژیم صهیونیستی بداند غزه برای مردم غزه خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی، امام جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد : حضرت امام خمینی (ره) پنجم آذر ۵۸ با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین شجره طیبه نهادی مقدس و بسیار تاثیرگذار را برای ثبات و پیشرفت انقلاب اسلامی صادر کردند.

وی افزود: در ۴۴ سال گذشته این نهاد مقدس توانسته با آموزش، سازماندهی و بکارگیری میلیون ها جوان انقلابی، ارزشی و ولایی تمام تهدیدها و توطئه های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرگردگی امریکا را خنثی کنند.

عقیلی تصریح کرد:تفکر بسیجی امروز در کل دنیا نهادینه شده و نیروهای مقاومت با الگوگیری از بسیج در حال مبارزه با استکبار هستند،مردم شیعه لبنان و اهل سنت فلسطین با تأسی از تفکر بسیج توانستند دو نیروی مقاومت حزب الله و حماس را تشکیل و امروز در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستادگی کنند.

امام جمعه بادرود گفت:رژیم صهیونیستی در اقدامی ددمنشانه و با بهانه وجود تونل در زیر بیمارستان‌های غزه حدود هشت هزار کودک و زن بیگناه را به شهادت رساند و بعد از بمباران این بیمارستان‌ها مشخص شد که دروغی بیش نبوده و حتی سازمان ملل هم از این کار انتقاد کرد، هرچند که این سازمان کارایی لازم را دیگر ندارد.

وی گفت: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکسته و رژیمی که مدعی بود هیچ قدرتی نمی‌تواند تانک‌های مرکاوا را از بین ببرد ،می‌بینیم که نیروی مقاومت حماس با موشک‌ این تانک‌های رژیم صهیونیستی را منهدم می‌کند.

عقیلی بیان کرد: به شهادت رساندن مظلومانه کودکان و زنان در غزه بی‌دفاع هنر نیست، امروز دنیا شاهد جنایت علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین است و رژیم صهیونیستی بداند که پیروزی نهایی با مقاومت فلسطین خواهد بود و غزه برای مردم غزه خواهد ماند.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول