اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

توصیف مردم گیلانغرب از زبان نماینده ولی‌فقیه استان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه امام‌جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: بنده شاهد محترم بودن، مهربان و مهمان‌نواز بودن و ایمان مردم گیلانغرب هستم.

توصیف مردم گیلانغرب از زبان نماینده ولی‌فقیه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی‌نسب، امام‌جمعه سابق گیلانغرب، در شکوفایی عرصه‌‌ فرهنگ دینی و فعالیت‌های اجتماعی این شهرستان نقش ویژه‌ای داشته است

وی ضمن اشاره به روحیه جهادی و ارتباطات مردمی امام جمعه شهرستان گیلانغرب افزود: حضور مؤثر و چشمگیرشان برای همگان پیدا است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تأکید بر افزایش ارتباطات مردمی ائمه جمعه عنوان کرد: مطالبه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله) از ائمه جمعه کشور این است که ارتباطات مردمی ائمه جمعه به‌عنوان قوی‌ترین و مهم‌ترین کار آن‌ها در عرصه مدیریت فرهنگی و اجتماعی تعریف شود.

وی ادامه داد: بنده از نزدیک شاهد روحیه‌ی ایمان، احترام، مهربانی و مهمان‌نوازی مردم شهرستان گیلانغرب هستم. 

نماینده ولی‌فقیه انتصاب حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، امام‌جمعه جدید گیلانغرب به ایشان و مردم شهرستان تبریک گفت و تصریح کرد: نماز جمعه از مصادیق یا خداوند متعال است زیرا که تأسیس نماز جمعه را خداوند متعال انجام داده است و آن را یاد خودش تعبیر می‌کند.


امام‌جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به مقام موعظه داشتنِ نماز جمعه و حُسن استفاده از ظرفیت تبیینی این عبادت جمعی، ابراز داشت: رحمت الهی زمانی نازل می‌شود که جماعت مؤمنین دور هم گرد آیند.

خطیب جمعه جایگاه خطبه جمعه را تبیین مواضع رسمی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امام جمعه امانت‌دار خدا، پیغمبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی بوده و لازم است در خطبه‌ها به جنبه‌های تببین احکام و معارف الهی و تبیین بصیرتی توجه شود.

خطیب جمعه کرمانشاه، منبر نماز جمعه را جایگاه بیان نقاط قوت و بیان انتقادات مستند و مستدل دانست و تصریح کرد: بیان انتقادها در نماز جمعه آخرین سطح رفع مشکل در جامعه است و پیش از آن باید با همدلی و هم‌افزایی با مسئولان به دنبال راه‌حل بود.

در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ضمن درخواست نصرت از خداوند متعال برای همه رزمندگان اسلام گفت: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهیم بود.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول