اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ماجرای سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به سنقروکلیایی

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور عصر پنج‌شنبه در جریان سفر به شهرستان سنقروکلیایی گفت: علی‌رغم کارهای صورت گرفته با پیگیری مسؤولان استان کرمانشاه، امیدواریم نواقص موجود با تأمین اعتبار برطرف گردد.

ماجرای سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به سنقروکلیایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور عصر پنج‌شنبه 2 آذرماه پس از بازدید چند طرح در سنقروکلیایی اظهار کرد: این سفر جهت پیگیری پیشرفت مصوبات رئیس‌جمهور در استان و شهرستان سنقر بوده که مشکلات مردم به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: بحمدالله با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسؤولین استان کرمانشاه، در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی بسیاری از کمبودها برطرف شده و کارهای خوبی در جهت رفع نواقص موجود صورت گرفته است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور عنوان کرد:با توجه به نقص‌هایی که هنوز وجود دارد، با تأمین اعتبار امیدواریم این نقص‌ها نیز برطرف گردد.

وی افزود: در جریان بازدید از پروژه‌های سنقر و طی مسیر از مرکز استان به سنقر، برای بهبود مسیر و راه اصلی مرکز استان به شهرستان سنقر از طریق شهرهای بیستون و صحنه باوجود کارهای خوبی که صورت گرفته است و پیشرفت‌های ایجادشده، بخش‌های باقیمانده توسط دولت تأمین اعتبار خواهد شد، بالأخص مناطق و محدوده‌هایی که تأمین اعتبار فوری آن ضروری و لازم است.

منصوری اشاره به بازدید پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان داشت و گفت: پروژه‌های آب و فاضلاب و سایر حوزه‌ها هم ۳ پروژه نیمه کاردارند که در اولویت تأمین اعتبار هستند تا مسئله و مشکلش حل شوند.

 


پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول