اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته بسیج در باشت+تصاویر

آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته بسیج در باشت برگزار شد.

تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته بسیج در باشت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت به مناسبت هفته بسیج آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدای خان احمد شهرستان باشت برگزار شد.

حجت الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت در این مراسم اظهار کرد: شهیدان انقلاب که مقام والایی نزد خداوند دارند جان خویش را برای دین اسلام و انقلاب اسلامی نثار کردند تا امروز ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی کنند. 

وی بیان کرد: بسیج با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستاد و خودباوری را برای ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه باشت تصریح کرد: بسیج میعادگاه آحاد مردم ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که با لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای حفظ و استمرار تفکر ناب بسیجی، توسعه همه‌جانبه کشور را رقم زده‌اند.

وی ابراز کرد: بسیج با نقش‌آفرینی و مشارکت در عرصه‌های مختلف، راهگشای پیشرفت کشور در گردنه‌های صعب‌العبور و دشوار تحریم دشمن بوده‌اند.

سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی پور در آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای روستای خان احمد و برمامیون این شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: شهدای ما به سیدالشهدا(ع) و یاران عاشورایی اش تأسی جستند و این چنین جاودانه تاریخ شدند.

وی بیان کرد: هر کسی که در مسیر امام حسین (ع) و قرآن و اهل بیت(ع) و اطاعت از ولی فقیه ثابت قدم و در راستای جلب رضای پروردگار مخلصانه کار کند، همچون شهدا عاقبت به خیر شده و به فلاح و رستگاری می رسد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت تصریح کرد: برکت خون شهدا برای ایران اسلامی اقتدار، عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است.

 سرگرد عبدی پور عنوان کرد: شهیدان از جان خود گذشتند و آن را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کردند.

وی گفت: اکنون امنیت و سربلندی و آرامش خود را مدیون شهیدان هستیم.

به گزارش فارس به مناسبت هفته بسیج جمعی از مسوولان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران با حضور در گلزار شهدای خان احمد یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را که برای اعتلای میهن اسلامی از جان خود گذشتند،گرامی داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول