اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

غبارروبی مزار شهدای اسلام‌آبادغرب در هفته بسیج

هفته بسیج بهانه‌ای برای دیدار و غبارروبی مزار شهدا توسط امام جمعه، مسؤولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان اسلام‌آبادغرب شد.

غبارروبی مزار شهدای اسلام‌آبادغرب در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله زمانی موسوی نماینده ولی‌فقیه اسلام‌آباد غرب امروز پنج‌شنبه 2 آذرماه در مراسم غبارروبی مزار شهدا این شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج بهانه‌ای شده است که مجدداً به توفیق رسیدن به محضر این شهدای گران‌قدر را پیداکرده و از خداوند متعال علو درجات همه شهدان انقلاب اسلامی را خواستار هستیم.

حمیدرضا کرمی فرماندار در ادامه گفت: در مزار شهدا با شهدای عهد می‌بندیم که در مسیر انقلاب و مسیر ولایت باشیم و خدمتگزار و خادم خوبی برای مردم شهر و دیارمان باشیم.

وی تصریح کرد: در این ایام که رژیم جعلی اسرائیل رژیم کودککش که ماهیتش برای دنیا فاش شد و مردم دنیا به این نتیجه رسیدند که این رژیم جعلی و کودککش است ان‌شاءالله که هرچه زودتر و نابود شود ممنونم زحمت کشیدید.

بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: در دفاع مقدس بیشترین آمار مربوط به شهدای بسیج است شاید نزدیک به ۴۶ درصد شهدای ما بسیجیان دلاور بودند که در اقشار مختلف معلم دانش‌آموز کارگر کشاورز دامدار و خیلی از اقشار مختلف در بسیج بودند این نشانه مردمی بودن و اینکه مردم عزیز ما پای‌کار انقلاب اسلامی هستند ان‌شاءالله که همه‌ی ما روسفید باشیم.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول