اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واگذاری ۱۸۹ قطعه زمین برای مسکن روستایی در روستای فرمان آباد تایباد

بخشدار مرکزی تایباد گفت: در راستای اجرای طرح مسکن روستایی، تعداد ۱۸۹ قطعه زمین در روستای فرمان آباد این شهرستان برای متقاضیان واگذار شد.

واگذاری ۱۸۹ قطعه زمین برای مسکن روستایی در روستای فرمان آباد تایباد

یحیی براتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مسکن روستایی، تعداد ۱۸۹ قطعه زمین در روستای فرمان آباد، از توابع بخش مرکزی تایباد، تامین و به ۳۷۸ متقاضی واگذار شد.

وی افزود: این منازل به صورت دو واحدی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به عنوان مجری طرح مسکن روستایی، ساخته می شود.

بخشدار مرکزی تایباد ادامه داد: همچنین در سال گذشته، در روستاهای فرزنه، اسدآباد دربند، کوه آباد، آبقه و قلعه نو آبقه در بخش مرکزی شهرستان قطعاتی زمین به متقاضیان مسکن روستایی واگذار شد.

براتی بیان کرد: در طرح مسکن روستایی، آورده دولت شامل واگذاری زمین ملی و ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان است و در حوزه ساخت مشارکت می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، تعداد ۲۸ نفر متقاضی اولیه در شهر کاریز، از توابع بخش مرکزی تایباد، ثبت نام کردند که ۶ نفر واحد شرایط شناخته شدند.

بخشدار مرکزی تایباد اضافه کرد: از این تعداد واجد شرایط، تعداد ۶ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند و در نهایت ۵ قطعه زمین از اراضی شهرداری، در شهر کاریز آماده احداث مسکن شدند.

براتی خاطرنشان کرد: آورده دولتی در نهضت ملی مسکن در شهرها، شامل زمین و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات است که این خانه ها در این شهر به صورت ویلایی ساخته خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول