اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای 12 پویش انتخاباتی در استان سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: 12 پویش انتخاباتی از سوی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان سمنان در حال اجراست.

اجرای 12 پویش انتخاباتی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با حضور استاندار سمنان و رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و اعضای ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، به‌عنوان راهبردهای برگزاری انتخابات در استان سمنان مدنظر قرار دارد.

وی بیان کرد: در بحث امنیت و سلامت ستاد انتخابات استان سمنان مسؤولیت کامل داشته و در این راه، همواره رسانه‌ها و مردم نیز یاریگر مجریان انتخابات بوده‌اند و در انتخابات امسال نیز این همراهی‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: ستاد انتخابات استان سمنان همین امروز آماده برگزاری انتخابات بوده و همه زیرساخت‌های لازم برای این مهم در استان سمنان فراهم شده است.

ریواده با اشاره به رویکرد جدید تبلیغاتی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای کاهش هزینه‌های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و فراهم‌سازی فرصت‌های برابر برای همه آنان جهت تبلیغات و معرفی خود و برنامه‌هایشان، چهار شبکه تلویزیونی ویژه چهار حوزه انتخابیه استان سمنان با تلاش صداوسیمای مرکز سمنان ایجاد شده و در ایام تبلیغات نامزدها فعال خواهد شد.

وی با تأکید بر تعامل ویژه موجود بین هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات امسال تصریح کرد: بهترین تعامل و همراهی بین این شوراها در استان سمنان وجود دارد و بر همین اساس، همه فرایندهای برگزاری انتخابات امسال با بهترین شکل ممکن مطابق با زمان‌بندی تعیین‌شده در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به توجه مجموعه مدیریتی استان سمنان به افزایش مشارکت مردم در انتخابات امسال عنوان کرد: از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده شده و 12 پویش انتخاباتی از سوی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان سمنان در حال اجراست.

وی برگزاری جلسات تبیینی انتخاباتی ویژه اقشار مرجع را یکی از برنامه‌های مهم در راستای افزایش مشارکت در انتخابات عنوان و بیان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی و درج در سربرگ اداری با موضوع انتخابات و مشارکت قوی از دیگر اقدامات در حوزه اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات است

ریواده در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی انتخابات، نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان خبرگان رهبری امروز به ستاد انتخابات اعلام می‌شود که پس از آن نیز اجرای فرایند آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول